Promosi Ramadhan Al-Quran Humaira Zip Saiz A6 (Saiz Poket) dan Saiz A5





Salam Ramadhan yang dah pun masuk ke 10 yang kedua. 

Walaupun agak terlewat untuk buka promosi Al-Qur'an sempena Ramadhan, namun bagi saya kita tidak pernah terlewat untuk menjadi rakan karib Al-Qur'an, mukjizat yang diturunkan melalui Rasulullah SAW kepada kita. Ramadhan menjadi temasyanya, namun selepas Ramadhan Al-Quran tetap kita jadikan teman.

Jadi, kami di @bukumaia nak uar-uarkan promosi ini. Ada diskaun untuk 2 jenis Al-Quran di atas, iaitu Al-Quran Humaira Zip Saiz A6 dan Al-Quran Humaira Zip Saiz A5. Diskaun yang kami tawarkan melebihi 10% untuk anda. JADI, BUATLAH TEMPAHAN AWAL SEKARANG KERANA PROMOSI INI AKAN BERAKHIR PADA 31 MEI 2018 INI. Promosi ini adalah untuk PRE-ORDER BESERTA PEMBAYARAN. Insya Allah 1 Jun saya akan buat tempahan stok dan bila stok sampai, kami akan edarkan kepada semua yang menempah. Yang dekat, (kawasan Bandar Seri Putra, Bangi) boleh self pick up manakala yang jauh kami akan poskan ke alamat anda. JANGKAAN SAMPAI? Kami menjangkakan tempahan boleh sampai sebelum hari raya Aidilfitri, namun bergantung pada servis kurier juga di musim perayaan ini. 

Harga adalah tertera seperti dalam poster, namun saya tulis semula sekali lagi.

AL-QURAN ZIP SAIZ A6
RM40 + kos pos RM8 untuk setiap unit Al-Quran. RM11 jika diposkan ke alamat Sabah / Sarawak.

AL-QURAN ZIP SAIZ A5
RM63 + kos pos RM10 untuk setiap unit Al-Qur'an. RM15 jika diposkan ke alamat Sabah/Sarawak. 

**Jika anda beli lebih daripada sebuah Al-Qur'an, kos pos adalah mengikut berat. 

ISI DALAM AL-QUR'AN

Mesti ramai yang nak tau dan nak tengokkan. Al-Quran Humaira ni cantik dan lengkap tau. Kertas halamannya berwarna-warni dengan warna lembut jadi kita nak baca pun rasa semangat. Lengkap dengan panduan tajwid dan terjemahan. Selain tu, ada juga bonus asbabun nuzul (sebab turun ayat). Jadi bila kita baca, kita tahu mengapa ayat itu diturunkan kepada Rasulullah SAW dahulu. Ada juga ruangan hadis, fekah, tauhid, hikmah dan lain-lain. 




Jangan tunggu lagi! Berakhirnya Mei, dah tak dapat diskaun lagi. Kembali ke harga asal. 


Hubungu kami segera untuk buat tempahan. Paling cepat respons adalah melalui aplikasi Whatsapp.

Whatsapp / SMS: 012 3302067 www.wasap.my/6012-3302067
Instagram: @bukumaia
Facebook peribadi: Maizura Osman (jika anda bukan friend saya, mungkin mesej anda lambat saya terima)
Facebook Fanpage: Min-Aina-Ila-Aina

0 comments: