Nak Buang Angin Dalam Badan? Cara Mudah Dengan Pengambilan Peppermint-Ginger Plus

Ramai yang menghadapi masalah angin dalam badan ni, dan macam-macam kesan yang dihadapi masing-masing. Ada yang jadi sakit-sakit badan, ada yang kembung dan senak perut, ada jugak yang jadi sakit kepala. Padahal puncanya adalah angin.

Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut. 

Shaklee Peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.


Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 


TESTIMONI:

Berikut adalah testimoni kawan saya sendiri, yang memang mengalami masalah angin ni. Pantang salah makan angin menyerang, padahal muda lagi. Antara efek yang menyerang kawan saya ni adalah sakit kepada dan rasa nak muntah masa gosok gigi pagi-pagi. Kami pernah travel bersama dan tinggal sebilik, memang saya heran juga kenapa dia asyik sendawa je masa gosok gigi pagi-pagi. Angin rupanya.

Klik gambar untuk imej lebih besar

Anda juga punya masalah yang sama? Apa kata cuba Peppermint-Ginger Plus Shaklee hari ini. Tak perlu lagi nak rebus air halia. Segala bahan di dalam PGP ini memang untuk menghalau angin.

Hubungi saya Mai Shaklee ID 918631
SMS: 012-3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB Fanpage: Min Aina Ila Aina

7 comments:

Anonymous said...

salam kak,

berapa ye harga satu botol ginger plus ni

Engku Artini said...

gud info..

Min Aina Ila Aina said...

Salam,Anon.

Maaf ye lambat reply. Retail Price Peppermint Ginger Plus RM45 untuk 90 biji. Tapi boleh dapat diskaun lagi.

Boleh SMS atau emel saya di
012-3302067
minaina_ilaaina@yahoo.com untuk dapat harga istimewa:-)

Hidayah said...

salam..sy ada masalah angin dan berasid dlm bdn n sy dh cuba produk shaklee yg dicadangkan untuk sy bg buang asid dlm bdn..iaitu Vita-E Complex, CarotoMax dan Ostematriz..sy mkn dlm 3 hr n beri kesan yg tidak selesa pd perut sy dan menyebabkan saya cirit..adakah sy tersilap memilih produk ataupun ini kesan sampingannya. adakah sy perlu mengambil peppermint ginger plus ini bagi mengurangkan masalah ini..diharap sudi membantu..tq

Min Aina Ila Aina said...

W'salam, Hidayah.

Masa ambil dengan pengedar tu, memang dia bagi tiga2 suplemen tu untuk masalah badan berasid ni ke atau masalah lain.

Saya dah buat entri tentang badan berasid di http://minaina-ilaaina.blogspot.com/2013/05/badan-berasid-simptom-dan-cara.html

Harap dapat membantu.

Anonymous said...

Klu di farmasi ade x

Min Aina Ila Aina said...

Produk Shaklee tak ada dijual di farmasi, hanya dijual oleh pengedar-pengedar yang sah seluruh Malaysia. Atau, boleh ke branch Shaklee di Subang, Wangsamaju, Kota Bharu, Johor Bahru, Seberang Jaya, Kota Kinabalu,atau Ipoh dan beli menggunakan ID saya 918631 untk dapatkan harga istimewa.