Isi Dalam Planner Becoming A Better Muslim 2018

Pre-Order dibuka sehingga esok (Ahad) 15 Oktober 2017


Assalamualaikum wbt.
Selamat pagi Sabtu, selamat berhujung minggu dan bercuti sekolah untuk anak-anak.

Dah pun masuk pertengahan Oktober...Allahu, cepatnya masa berlalu. Laju sungguh. Rasanya baru je sibuk-sibuk pre-order planner 2017, tau-tau dah nak beli planner 2018 pulak. Apapun, hidup perlu diteruskan, kita mesti terus, terus, dan terus merancang yang terbaik untuk diri kita dan mereka yang berada di bawah tanggungjawab kita. Mahu tidak mahu, kita tak boleh pause lama-lama. Perlu jalan ke hadapan. 

Oleh sebab tu, saya yakin ramai yang mahu merancang lebih baik pada tahun 2018 yang mendatang ini. Untuk tujuan tu, kita perlukan organizer atau planner yang bagus, yang menarik. Bukan sahaja nak plan untuk urusan kerja dan segala hal dunia tapi juga merancang untuk amal-ibadat dan saham akhirat. Kita mesti nak berjaya dua-duakan, di dunia dan akhirat. 

Jadi, Planner Becoming A Better Muslim ni sangat-sangat sesuai untuk anda. Didatangkan dalam dua pilihan warna, merah jambu (pink) dan biru, lelaki perempuan pun boleh guna. Nak beli untuk diri sendiri boleh, nak hadiahkan pada orang istimewa pun boleh. Ada ke sahabat yang sambut birthday hujung tahun ni? Haaa..sesuai sangatlah tu...hadiahkan senaskhah pada dia.

Apa yang menarik dan istimewanya planner ni? Jom tengok!











Haaa..menarik tertarik tak?

Tak cukup dengan tu, pihak Sahabat-attaqwa juga ada bermacam-macam FREE GIFTS untuk anda yang join pre-order kali ni.. Nak tahu apa hadiah yang menarik tu? Boleh KLIK entri ini ye. 

Ok, cepat cepat jangan ketinggalan. Tak banyak masa dah...esok 15 Oktober dah tutup dah pre-order ni. Saya belum pasti sama ada akan dibuka lagi order untuk planner ini sebab tahun lepas, pre-order pun ditutup awal sebab slot tempahan dan terlebih-lebih. 

NAK TEMPAH?

Whatsapp / SMS saya di 0123302067 ---->untuk respons segera

atau, pm / dm kami di:

Facebook Fanpage: Min-Aina-Ila-Aina

0 comments: