STOCK CLEARANCE BUKU MINI ASMAUL HUSNA OKTOBER 2017


Ya, betul...kami nak CLEAR STOCK Buku Mini Asmaul Husna saiz poket ni. 

Hanya tinggal yang ini sahaja, dan design no 8 pun dah tinggal 100 unit sahaja setakat petang ni 24/ 10/ 2017. Design no 6 & 7 pun dah tak banyak yang tinggal. 

Untuk makluman, ini batch terakhir buku mini Asmaul Husna akan dicetak dalam saiz poket begini. Lepas ni, pihak penerbit sudah muktamad untuk cetak saiz A6 sahaja, atas faktor-faktor tertentu. Jadinya, siapa yang dapat saiz ni memang unik la. 

Jadi, kalau anda ada rancangan nak dapatkan doorgift Asmaul Husna saiz ni, bolehlah beli sekarang dengan kami @bukumaia (012 - 3302067). Siapa bayar cepat dia punya. Kami dah tak boleh nak rezerve lagi sebab stok memang sangat terhad. 

Cuma, disebabkan nak clear stock, kotak untuk AH nipun dah lama habis. Jadi, kami hanya jual buku mini sahaja. Tapi kalau nak pakejkan dengan tasbih mini masih boleh lagi, in sha Allah. 

Ok, jangan fikir lama-lama nanti diambil orang. hehe.

Untuk tempahan, mohon SMS/ WHATSAPP saya di 012 3302067 (Mai) dengan segera ya. Kalau guna medium lain macam emel / facebook saya risau lambat dapat notification dan tak sedar ada mesej.

Lokasi kami di Bandar Seri Putra, Bangi dan kami boleh poskan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

0 comments: