Madu Mint Penawar Batuk Secara Semulajadi dan Berkesan

"Jika makanan boleh menyembuhkan, jangan beralih ke ubatan; Jika ubatan yang ringkas boleh menyembuhkan, jangan beralih ke ubatan yang kompleks" (Ibnu Qayyim)
Ramai yang batuk sekarang, berjangkit-jangkit pulak. Saya paling tak suka minum ubat batuk tak kisahlah yang dapat di klinik / hospital atau beli di farmasi. Sudahlah menyebabkan mengantuk jadi tak boleh nak ambil 3 kali sehari, lepas tu bila dah ambil sebelum tidur, bangun esok pagi mesti akan rasa ketat atau perit di dada. Sakit sangat. Jadi, Madu Mint merupakan penawar batuk yang semulajadi dan berkesan untuk saya dan anak-anak. Tak menyebabkan mengantuk, tak ada bahan alkohol yang mebimbangkan. Anda pun boleh cuba Madu Mint ni sebagai ikhtiar terapi madu berherba.


Klik gambar untuk imej lebih jelas

Madu Mint sesuai diambil oleh kanak-kanak dan ibu mengandung (yang tiada komplikasi atau alergi dengan madu). Spare kat rumah siap-siap pun bagus, sebab Madu Mint ni tak ada jual di kedai-kedai runcit atau farmasi biasa.




Bahan-bahan aktif dalam Madu Mint. Madu yang digunakan ialah madu hutan asli. 
60ml : RM13

300ml: RM45

Kos pos RM8 (semenanjung), RM11 (Sabah dan Sarawak)

Ada dua saiz botol Madu Mint, satu 60ml (untuk cuba) dan satu lagi 300ml (untuk seisi keluarga). Apapun, suka saya highlight di sini sebotol madu mint 60ml memang tak cukup untuk dikongsi seisi keluarga. 

Boleh order dengan kami @maiasihat dan kami pos kepada anda. Pengeposan seterusnya adalah selepas cuti Tahun Baru Cina. 



Pertanyaan / Tempahan:
www.wasap.my/60123302067
INSTAGRAM: @maiasihat

0 comments: