Madu Berherba Untuk Tenaga dan Kesuburan Lelaki

Madu Untuk Suamiku

Opps...ini bukan 'madu' yang itu ye. Ini madu lebah asli yang diformulasikan dengan herba-herba terpilih dan diberi nama Madu Extravit.

Harga: RM60 / RM65 (SS)

Madu Extravit ialah madu berherba yang dirumus khas untuk membantu masalah kesuburan lelaki. 


~ meningkatkan stamina


Madu biasa pun sudah terkenal sebagai energy booster yang selalu disebut-sebut. Untuk lelaki, madu + telur ayam kampung sangat sinonim sebagai penambah tenaga. Inikan pula Madu Extravit, madu lebah asli hutan yang diformulasikan dengan herba-herba terpilih untuk merangsang tenaga kebatinan lelaki dengan lebih ampuh. Ini membantu pasangan untuk memiliki zuriat. 


~ memperbaiki kualiti sperma 


Biasa berlaku, pasangan yang belum dikurniakan cahaya mata sebenarnya ada masalah pada kualiti / kuantiti sperma si suami. 

Masalah ini ada banyak faktor sebenarnya, tetapi antara faktor lazim ialah suami yang merokok atau tidak menjaga kesihatan dengan baik. Tapi berapa ramai orang lelaki yang rajin nak jumpa doktor? Tambah-tambah lagi berkenaan kesihatan seksual ni. Jadi, apa salahnya mencuba ikhtiar daripada herba-herba semulajadi dan madu lebah yang merupakan cecair emas yang Allah kurniakan kepada kita semua? 



~ membantu masalah erectile dysfunction 


Ramai lelaki di luar sana yang malu jika ada masalah ini. Ini pun sebenarnya masalah kesihatan, yang boleh dirawat dan diperbaiki kualitinya. Cubalah Madu Extravit ni, rugi tak cuba dan tak rugi kalau cuba. Tiada mudaratnya, in sha Allah. 

~ membantu masalah kesuburan lelaki secara umum

Setiap pasangan yang berkahwin dan berkasih-sayang menginginkan zuriat sebagai penyambung kasih sayang dan ikatan. Ketidaksuburan juga merupakan satu bentuk ujian Allah untuk kita. Tentu ada sebab dan hikmahnya, tetapi kita juga tidak harus berputus asa untuk terus-terus mencuba. Mana tahu, dengan izin Allah kali ini usaha kita membuahkan hasil. 

Sekiranya memerlukan madu berherba untuk kesuburan SUAMI & ISTERI, kami ada Madu Extravit untuk suami dan Madu Bee Pollen untuk isteri. 




Herba-herba yang digunakan adalah herba terpilih dan selamat. Ikhtiar itu milik kita, rezeki itu milik Allah. 

Tempahan / Pertanyaan: 

INSTAGRAM: @maiasihat 

FACEBOOK: Min-Aina-Ila-Aina

0 comments: