Kiamat Hampir Tiba!



KIAMAT HAMPIR TIBA!!!
.

Allahu, risau betul bila tengok perkembangan dunia sekarang ni. Apa taknya, gempa bumi sana, gempa bumi sini. Gunung berapi tak semena-mena meletus. Perang pun tak habis-habis...! Apa yang berlaku di negara jiran dan juga tragedi-tragedi kecil di negara tercinta ini sendiri, sepatutnya mengajak kita beristighfar.

Sungguh... sesuatu yang berlaku perlu dilihat dengan mata hati. Bukan sekadar mengaitkan ia sebagai fenomena alam semata-mata.
Benar, bumi kita semakin tua dan sebelum berlakunya kiamat, akan berlaku peristiwa demi peristiwa yang menggugat keimanan. Antaranya kedatangan Imam Mahdi, Dajjal dan Isa al-Masih.
Siapakah mereka?

Adakah kita masih terus berleka-leka dan menunggu-menunggu tanpa apa-apa persediaan...?




Buku KIAMAT HAMPIR TIBA karangan ulama Nusantara, Tuan Guru Syeikh Ahmad Fahmi Zamzam ini memberi jawapan dan mengupas secara terperinci peristiwa yang berlaku di akhir zaman.
Buku ini membawakan lebih 40 hadis yang menyebut tentang tanda-tanda kecil kiamat yang sudah banyak kelihatan dan berlaku pada akhir zaman ini.
Pembukuan 40 hadis akhir zaman ini bukanlah untuk menakutkan bahkan ia bertujuan untuk menambahkan keyakinan dan sebagai panduan juga harapan agar kita berada di jalan yang benar.


Cuba baca ni...baca sub topik dalam kandungan ni sahaja dah buat kita bergetar, terasa dekatnya, dan terasa takutnya. Allah Ya Samad, Ya Salam.



Pertanyaan/Tempahan:

Whatsapp 0123302067 (Mai)

Facebook Page: BukuMaia

Instagram: @bukumaia

Atau klik link whatsapp di bawah:



0 comments: