Contoh Tag Dalam Al-Qur'an Tagging Humaira

Jom Whassap di 60123302067


Tiap-tiap yang bernyawa akan merasai mati, dan bahawasanya pada hari kiamat sahajalah akan disempurnakan balasan kamu. Ketika itu sesiapa yang dijauhkan dari neraka dan dimasukkan ke syurga maka sesungguhnya ia telah berjaya. Dan (ingatlah bahawa) kehidupan di dunia ini (meliputi segala kemewahannya dan pangkat kebesarannya) tidak lain hanyalah kesenangan bagi orang-orang yang terpedaya.
.
(A-li'Imraan 3:185)


Al-Qur'an Tagging telah menjadi satu fenomena di Malaysia. Ramai yang dah mula berminat untuk mentadabbur Al-Qur'an selepas memiliki Al-Qur'an Tagging. Tapi, ramai juga yang baru je dengar tentang Al-Qur'an Tagging ni dan tak boleh nak imagine pun. Tagging macam mana tu? Apa yang ditag? Gambar di atas merupakan salah satu contoh tagging, iaitu ayat berkaitan pastinya kematian telah ditag dengan pelekat lutsinar. 

Jom tengok lagi contoh:



Dan beginilah rupa Al-Qur'an tagging dari luar




Mesti ramai nak tau harganyakan? Harga Al-Qur'an Tagging Sahabat at Taqwa dan Enuur ni pelbagai sebab bergantung pada jenis dan saiz Al-Qur'an yang diminta. Tag juga ada dua versi, yang 1.0 ada 198 tag manakala versi 2.0 ada 383 tag iaitu lebih banyak untuk dihighlight. Harganya bermula daripada RM95 hingga RM160. Boleh Whatsapp saya untuk tanya apa yang kurang jelas, insya Allah saya bantu.

Kenapa ramai yang suka repeat order 
.
1) Sebab terdapat banyak pilihan saiz
.
2) Warna pelbagai & sangat cantik
.
3) Tagging yang sangat kemas & berkualiti
.
4) Agent2 #SahabatAtTaqwaBerdaftar yang sangat baik semuanya
.
5) Service yang sangat bagus InshaAllah
.
Cara Tempahan :
.
1. Whatsapp 0123302067 (Mai)


2. Instagram: @bukumaia
3. FB Fanpage: BukuMaia
.

0 comments: