Rawat Tumit Pecah, Kulit Kaki Kering dengan Herbal Blend


Semakin meningkat usia, banyak masalah berkaitan kaki akan timbul. Bagaimanapun, sakit kaki bukan sebahagian daripada proses penuaan. Penjagaan kaki yang baik dapat mengurangkan kesakitan serta membuatkan anda aktif sepanjang hayat. Peningkatan usia menyebabkan kaki kehilangan lemak yang menjadi pelapik pada tapak kaki. Oleh kerana ini anda memerlukan kasut yang selesa, memegang kaki dengan kejap serta dapat memberi sokongan sepenuhnya. Dapatkan kasut yang lembut untuk aktiviti harian, lebih baik jika ia tidak mempunyai jahitan penyambung di hujung kaki. Pastikan juga kasut atau sarung kaki tidak terlalu ketat hingga boleh mengganggu aliran darah. Sebaik-baiknya elakkan daripada berkaki ayam walaupun di dalam rumah. Sebaliknya, pakailah selipar lembut dengan tapak getah yang memberi cengkaman kuat.


Selain itu, anda juga boleh membelai dan merawat kaki yang letih, kematu atau pecah-pecah dengan krim semulajadi Shaklee. 

Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki.

Dingin, bermentol dan tidak berminyak.Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.


Untuk maklumat lanjut hubungi:

MAIA (SID 918631)
SMS: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com

0 comments: