Buku Mudahnya Menjemput Rezeki Versi Penuh dan Versi Mini: Ready Stock Feb 2014

Buku Mudahnya Menjemput Rezeki Versi Penuh RM18/20 (SS)


Buku Mudahnya Menjemput Rezeki Versi Mini RM2.00/3.00 (SS)


Stok sedia untuk dibeli, alhamdulillah dapat restock kedua-duanya untuk cycle Februari. Bilangan halaman pula semakin bertambah.

Bagi anda yang masih mencari-cari buku ini, usah tunggu lagi. Sangat laris, jangan sampai kehabisan stok. Anda juga sukar dapatkan buku ini di kedai-kedai buku biasa, kerana jualan buku ini hanyalah melalui ejen berdaftar. Jangan risau, anda boleh beli terus dengan kami MAIA Natural Resources yang merupakan pengedar sah buku MMR. Kami menyediakan perkhidmatan pembelian secara online dengan penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Kami juga menerima pembelian secara tunai jika anda ingin pick up daripada kami. Lokasi kami di Bandar Seri Putra, Bangi. Perkhidmatan COD (Cash on Delivery) hanya untuk kawasan Bandar Seri Putra sahaja. Namun demikian, anda boleh self pick up jika anda berada di kawasan Bandar Bukit Mahkota, KUIS, Nilai 3, UKM, Kajang, Bandar Baru Bangi, Bangi Lama, malah kami juga ada pelanggan daripada Putrajaya. 

Prosedur pembelian secara online dengan penghantaran melalui pos:

1- Hubungi kami di 012 3302067 untuk mendapatkan sebut harga buku termasuk kos pos
2- Jika anda bersetuju dan berminat, kami akan berikan no akaun untuk pembayaran.
3- Setelah pembayaran dibuat, teks kami nama penuh, alamat dan no telefon untuk tujuan penghantaran

Nota: Kami mencadangkan penggunaan POS BUNGKUSAN DOMESTIK untuk jumlah pembelian yang banyak kerana lebih jimat. Namun jika anda mahu segera sampai, anda boleh memilih perkhidmatan Poslaju atau Citylink dengan kadar pos yang sedikit berbeza.

Berminat mendapatkan naskhah anda?

Hubungi:

Puan Mai
MAIA Natural Resources
Tel: 012 3302067
Emel: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB Fanpage: Min-Aina-Ila-Aina

0 comments: