Program Sumbangan Wakaf Buku Mini Mudahnya Menjemput Rezeki (MMR) Kawasan Bangi, Kajang

Alhamdulillah, sebagai pengedar yang telah diamanahkan menyampaikan sumbangan wakaf Buku Mini MMR ke institusi atau sekolah, kami tumpang gembira setelah amanah ini terlaksana. Sebenarnya masih ada satu lagi institusi, in sha Allah akan disampaikan hari ini. 

Di bawah ni gambar-gambar semasa sesi penyerahan dibuat. Alhamdulillah para penerima semuanya gembira dan teruja dengan sumbangan ini. Ada yang dah pernah dengar nama MMR dan ramai juga yang masih belum tahu tentang buku fenomena ini. Maksudnya, walaupun kita anggap buku ini telah tersebar luas tetapi masih ramai yang belum direzekikan untuk mendapat ilmu daripada buku yang bagus ini.

 Pelajar-pelajar Tingkatan 6 SMK Jalan Reko


 Sesi penyerahan kepada Guru Pen Kanan SMK Jalan Reko


 Penyerahan buku mini kepada Ustaz Fairuz, timbalan. nazir Masjid Al-Azhar, KUIS


Penyerahan Buku Mini kepada Puan Zaleha, Ketua Unit Pusat Sumber, IPG Bangi
(Nota: abaikan perkembangan berat badan, dalam beberapa minggu je ketara hidung semakin mengembang)

Alhamdulillah. Kami juga ingin menguar-uarkan kepada pembaca yang budiman sekalian bahawa sempena bulan Ramadhan al-mubarak ini, kami juga telah dilantik sekali lagi untuk menjadi penyampai amanah sumbangan wakaf Buku Mini MMR ini. Kali ini sumbangan akan diberikan kepada surau-surau dan masjid-masjid sekitar lokasi kami iaitu Bandar Seri Putra, Bangi dan Kajang. Namun demikian, kemungkinan besar suasana Ramadhan ini yang 'rushing' menyebabkan gambar-gambar sesi penyerahan tidak dapat dilakukan sebagaimana dalam gambar-gambar di atas. Namun seboleh mungkin kami akan cuba dapatkan gambar yang berkenaan.

Jika tuan/puan berminat untuk menyumbang, sumbangan boleh dilakukan dengan cara tuan/puan membuat pembayaran kepada kami dan kami akan sampaikan Buku-buku Mini MMR ini kepada pihak surau dan masjid. Jumlah yang disarankan terbahagi kepada 3 kategori mengikut kuantiti:

30 buah Buku Mini MMR pada harga RM 50
65 buah Buku Mini MMR pada harga RM100
100 buah Buku Mini MMR pada harga RM150 

Jika tuan/puan ingin memberikan sendiri sumbangan Buku Mini MMR ini di surau atau masjid kawasan tuan/puan, juga boleh hubungi kami untuk proses pembelian dan kami akan poskan kepada pihak tuan/puan. Self pickup amat digalakkan untuk pelanggan berhampiran lokasi kami iaitu Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota, Nilai 3, Bangi Lama, Bandar Baru Bangi, Kajang.

Sebarang maklumat lanjut, hubungi:

Puan Mai
Pengedar Buku MMR
MAIA Natural Resources
SMS/WA 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB Fanpage: Min-Aina-Ila-Aina

2 comments:

Oleakimili said...

kalau nak jadi pengedar juga bagaimana ye?

Oleakimili said...

kalau nak jadi pengedar juga bagaimana ye?