Kenapa Kami Sekeluarga Suka Minyak Ikan Shaklee (Omega Guard)

Promosi Omega Tinggal 24 Jam Sahaja Lagi


Tinggal sehari sahaja lagi promosi Omega akan berakhir. Set Omega beli 6 percuma 1 pun dah dihantar GDex siang tadi. Alhamdulillah.

Dah macam kebetulan pulak dengan bulan promosi Omega, kami sekeluarga sekarang berebut-rebut Omega ni. Sebelum ni, Sofiy seorang sahaja yang makan Omega. Saya beri dia Omega untuk kecerdasan minda, memantapkan fokusnya ketika dalam kelas dan juga sewaktu menerima ilmu-ilmu yang lain. Omega juga membantu Sofiy lebih sihat, batuk dan demam tak lama. Selain tu, masalah sembelit pun tak berulang lagi.

Tapi sejak dua menjak ni, ayah Sofiy pulak dah jadi peminat tegar Omega. Suami saya berhenti merokok pada penghujung 2013. Selepas tu badan suami memang naik macam dipam-pam. Dia jadi berselera sangat makan. Bulan puasa pun hanya turun 2kg macam tu saja, itupun dengan bantuan Lecithin. Suami cuba amalkan Lecithin tapi nampaknya tak sesuai sebab perut suami tak tahan. Saya rasa yang jadi tak tahan tu penangan rokok yang diambil sebelum ni, mungkin nak cuci balik semua toksin yang terperap dalam badan. Bulan Oct yang baru lepas ni, kaki suami terseliuh sikit dan bengkak. Saya dah sarat mengandung dan tak larat nak urut selalu. Nak suruh pergi urut dengan tukang urut, faham sajalah orang lelaki ni tak rajin. Last-last saya bagi Omega dan Ostematrix. Alhamdulillah, bengkak kaki surut dan bonusnya berat badan suami pun turun walaupun suami tak sekat makan. Perut pun dah tak keras macam sebelum ni. 

Lepas bersalin, saya pulak pulun Omega sebab saya tak boleh makan jamu sebab anak kuning. Kita berpantang mesti nak badan selalu panas. Pulak tu kena buasir pulak seminggu selepas bersalin. Alhamdulillah, walaupun saya tak diet, nasi memang makan banyak, takde makan sebarang jamu, berbengkung dapat beberapa kali je sebab bila bengkung buasir lagi teruk, tungku pun tak konsisten sebab anak memerap, berat badan saya dah turun lebih 10kg dalam masa 30 hari. Mungkin tak secepat ibu-ibu lain yang regim pantangnya lebih ketat, tapi saya bersyukur sangat. Mudah-mudahan dengan konsisten amalkan Omega ni dan menyusukan baby dengan komited, saya akan dapat semula berat idaman saya. Lagi bonus, khasiat Omega dapat disalurkan dalam susu badan. 

Ada yang suka Omega juga? Jom kongsi kenapa anda suka Omega Guard Shaklee.



Ingin dapatkan produk Shaklee, atau mendaftar keahlian Shaklee, boleh hubungi kami melalui mana-mana medium di bawah:

Puan Mai (SID 918631)

MAIA Natural Resources
SMS: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

*MAIA merupakan pengedar Shaklee yang sah dan menerima pembelian secara Cash on Delivery (COD) atau Self Pickup di kawasan Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota, Bangi Lama, KUIS, UKM dan Bandar Baru Bangi. Caj penghantaran akan dikenakan bergantung pada jarak kawasan. Penghantaran melalui pos boleh dibuat ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

2 comments:

Unknown said...

Saya pun peminat tegar OmegaGuard ni. Seluruh keluarga kami mengamalkan OmegaGuard. Alang2 promosi hari tu, 1 set tu saya borong.

blogger lelaki said...

vitamin shaklee bagus untuk kesihatan seisi keluarga..semua orang boleh ambil tanpa was-was untuk penjagaan kesihatan badan