Buku Mini Mudahnya Menjemput Rezeki Turun Harga!


Buku Mini Mudahnya Menjemput Rezeki Turun Harga!



Alhamdulillah, dapat bersiaran kembali di malam Jumaat yang berkat ini setelah sebulan hampir sebulan menyepi. Kami sekeluarga diuji dengan sakit secara berjemaah. Paling kesian bila si kecil Farhan sakit teruk. Alhamdulillah lil Farhan sedang recover. Sebenarnya belum habis rolling lagi sakit ni, saya dan anak sulung, Sofiy sedang demam. In sha Allah esok kami ke klinik untuk check darah (FBC). Semoga ujian kecil ini dapat menghapuskan dosa-dosa kami. Amiin.

Ya, bersempena ketibaan stok baru Mini MMR ini tengah hari tadi, saya juga nak umumkan bahawa Buku Mini Mudahnya Menjemput Rezeki ini telah turun harga. Daripada harga sebelum ini RM2.70 seunit, menjadi RM2.50 seunit. Seiringan dengan prinsip MMR, maka sempena GST dilaksanakan, Ustaz Fathuri mengambil keputusna untuk menurunkan harga buku supaya sikit sebanyak dapat membantu. 

Pembelian secara borong masih lagi berpeluang mendapat harga diskaun yang menarik, in sha Allah. Buku Mini MMR ini masih lagi laris dan mendapat permintaan untuk dijadikan souvenir, goodies, wakaf dan hadiah oleh masyarakat Malaysia. Tambahan pula nak cuti sekolah bulan Jun ini, ramai yang mengadadakan majlis kenduri sama ada kenduri kahwin, bertunang, aqiqah, masuk rumah baru dan sebagainya. 

Apa menariknya Buku Mini MMR? Sungguh saya katakan, buku ini sangat-sangat berbaloi untuk dimiliki apatah lagi dijadikan hadiah. Kerana apa? Kerana ilmu di dalamnya, Walau kecil, tapi isinya padat. In sha Allah sangat berbaloi untuk saham akhirat anda.

Bagi yang berminat, dipersilakan hubungi saya melalui mana-mana medium di bawah ye.

Puan Mai 
MAIA Natural Resources
(00225914-T)
Pengedar Sah MMR, ATM, HLB, BKAK
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

 
*Bagi yang berminat mendapatkan buku ini secara self-pickup dan pembayaran tunai, kami berada di Bandar Seri Putra, Bangi. (Berdekatan KUIS, Bukit Mahkota, Bangi Lama, Nilai 3, Stesen Komuter Bangi, UKM, Bandar Baru Bangi dan Kajang). Penghantaran melalui pos boleh dilakukan ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan negara-negara yang menerima perkhidmatan Pos Malaysia.

0 comments: