Planner Shoutul Ikhwah Boleh Dibeli Secara Online @bukumaia



Siapa kata hanya sesuai beli planner di awal tahun? 

Ya, memang planner tahunan dicipta dengan bulan Januari di awal dan bulan Disember di akhir. Tetapi, itu tak bermakna jika sudah Februari, Mac atau Mei dah tak sesuai lagi nak beli planner, dah terlambat. Jangan fikir macam tu ok?

Tidak ada istilah TERLAMBAT dalam merancang kehidupan kita sendiri. Mungkin di awal Januari kita rasa tak perlu, tapi bila sudah April baru kita rasa "Aku perlu rancang hari-hari aku dengan lebih baik dan sistematik". Mungkin di awal tahun kita hanya coret di atas kertas tetapi kemudian kita ada rezeki lebih dan kita tahu menulis di dalam planner akan buat kita lebih disiplin dan produktif. Jadi, kita mulakan saja! Tak perlu fikir-fikir, tak perlu tunggu-tunggu. 

Saya pernah dapat mesej daripada seorang customer yang bertanyakan Planner Produktif Muslimah pada bulan Julai 2016. Dah Julai pun masih ada yang mencari planner. Sudah tentu sebab dia mahukan Julai, Ogos, September dan bulan-bulan seterusnya pada tahun itu lebih baik daripada bulan Januari - Jun yang telah berlalu.

Nama planner dalam gambar di atas ialah Planner Shoutul Ikhwah 2017. Mengapa saya suka planner ini? Ya, saya guna planner ini untuk tahun 2017. Antara sebab saya sukakan planner ini ialah:

1- HARGANYA BERPATUTAN dan mampu milik. RM18 sahaja.

2- RINGAN DAN MUDAH DIBAWA. Planner yang bulky tak sesuai untuk saya sebab saya cenderung untuk tinggalkan saja di rumah. Tak bestlah planner tinggal, nak rujuk, nak tulis nanti tak on time.

3- RINGKAS TETAPI TERPERINCI. Apa maksudnya? Planner ini ada ruangan yearly planner, monthly planer, weekly planner, daily planner hatta hourly planner. Siap ada daily's ibadah check. Menarikkan? Baru boleh plan bertul-betul. Jangan risau..susunannya tak serabut.

4- BERWARNA-WARNI membuatkan hari-hari kita ceria dan bersemangat. Takla plain dan dull sahaja.

5- MOTIVATIONAL QUOTES- ada kata-kata motivasi atau potongan ayat al-Qur'an sebagai pengisian untuk kita renung-renungkan.

Nak tengok gambar dalam boleh?

Haha..ini permintaan biasa daripada pelanggan saya. Meh saya tunjuk.

ringkas tetapi lengkap

Stok pada saya dah tak banyak sebenarnya...saya akan habiskan stok sedia ada ni sahaja. 
Jadi, akalu berminat cepat-cepat hubungi saya melalui mana-mana medium di bawah ini. Harganya hanya RM18 sahaja tidak termasuk pos. Sebaiknya anda mesej melalui Whatsapp atau SMS untuk respons segera.


Nak beli planner 2017?

SMS/WHATSAPP/TELEGRAM

012 3302067 (Mai)
FB Fanpage: Min-Aina-Ila-Aina
Instagram: @bukumaia

#plannershoutulikhwah
#planner2017
#beliplanneronline

0 comments: