Rancang Hari Kita Untuk Lebih Berjaya...Gunakan Planner Harian



Salam Subuh di hujung minggu.

Majoriti orang yang berjaya MENULIS 'wishlist' dan 'to do list' mereka. 

SPESIFIK
JELAS
RUTIN (Harian, Mingguan, Bulanan)

Sebab itu, bila saya mencari planner, saya mahukan ruangan 'to do list' yang selesa.
Saya mahu ruangan itu boleh ditulis setiap hari, malah dalam ruang masa yang spesifik.

Dan, tahun 2017 saya jumpa planner ini!
♡ruangan bulanan
♡ruangan mingguan
♡ruangan harian
♡spesifik masa
♡ruangan ibadah harian
♡weekly's priority
♡today's priority
♡berwarna-warni (buat saya bersemangat setiap hari)


Recommended!

Harga sangat mampu milik, hanya RM18 sahaja (tidak termasuk kos pos)

Bagi yang belum ada #planner2017, cepat dapatkan daripada kami. In sha Allah, anda akan suka dan gunakan sebaiknya.


Nak tempah satu? Atau nak hadiahkan kepada seseorang?

Jangan segan-segan hubungi je nombor di bawah.

SMS/WHATSAPP/TELEGRAM
012 3302067 (Mai)

FB: Min Aina Ila Aina
Instagram: @bukumaia
#planner2017
#plannerislamic

#plannershoutulikhwah

0 comments: