Pakej Buku Mini Yasin dan Asmaul Husna Terkini (Januari 2018)

Pakej buku mini Yasin dan Asmaul Husna yang terkini.

Ramai pelanggan yang contact saya bertanyakan buku mini Asmaul Husna (AH) yang bersaiz poket. Dukacitanya, buku mini AH yang saiz poket hanya tinggal 1 corak sahaja. Itu pun stok terselit sebab tercampur dengan Yasin. Nanti di bawah, saya letak gambar buku mini AH saiz poket yang masih available tu ye. 
Gambar di bawah ni ialah pakeh buku mini Yasin dan AH yang terkini. Kali ni penerbit buat corak dan saiz sama je Yasin dan Asmaul Husna. Sebabnya ramai yang nak combokan 2 jenis buku mini ni. Jadi mudah nak padankan corak. Jangan risau, walaupun saiz buku mini AH dah bertambah besar, tapi harga tetap sama:)


~Buku Yasin dan Asmaul Husna sama corak (ada 8 corak kesemuanya). Bolek KLIK SINI untuk tengok corak yang ada.
~Kotak putih dengan plastik lutsinar
~Tasbih mini 'pearl'
~Tasbih digital

Tempahan minima 50 unit.
Harga bergantung pada pakej dan kuantiti.
Jadi, maklumkan saja berapa kuantiti dan pakej yang mana berkenan, kami akan berikan harga. Lagi banyak lagi jimat, itu memang pasti!

Buku mini AH saiz poket (stok akhir)

Haa..yang kat atas ni la buku mini AH yang masih ada tu. Hanya ada corak ini sahaja ye. Dan tak ada kotak untuk saiz ini lagi. Kalau nak kotak saiz A6 ada, manalah tau ada nak combine dengan buku lain atau buku Yasin. Paling menarik, kami offer buku mini AH yang ini dengan harga CLEARANCE STOCK iaitu hanya RM 1/unit, minimum order 50 unit. 


Tempahan / Pertanyaan:
FACEBOOK: Min-Aina-Ila-Aina (Fanpage)
                      Maizura Osman (Peribadi)
INSTAGRAM: @bukumaia 

0 comments: