Review Puas Hati Dengan Planner Becoming A Better Muslim

Alhamdulillah, Jumaat yang berkat ni nak update juga lah satu entri. 

Ini review ikhlas salah seorang customer @bukumaia yang sangat gembira dan puas hati dengan Planner Becoming a Better Muslim yang beliau beli. Sebenarnya dah lama beliau review ni, cuma tak dan dan nak update kat sini. Jom baca apa kata beliau. (saya salin review beliau di bawah supaya jelas dan senang dibaca)


Akak sweet ni jenis yang suka pakai planner bertulis. Sebab tu tiap tahun mesti beli satu. Alhamdulilah tahun ni dapat jumpa dengan planner yang paling best antara yang pernah beli. Memang dah lama cari yang lengkap dan islamic oriented.
Masa order dengan kak mai Maizura Osman memang nak beli yang kaler pink walaupun yang kaler biru pon cantik. Biasa la i am akak sweet kann
Sekali sampai bukan planner je dapat tapi siap dengan notepad kecik, mini book 8 surah pilihan, zikir harian, sticker comel comel, bookmark dan last but not least badge muslimah. Rasa macam dapat hadiah. Al maklum lama dah tak dapat hadiah orang bagi.

Paling best isi kandungan planner. Memang awesome la jatuh cinta pandang pertama. Kualiti kertas tebal tulisan yang cantik warna lembut dan ceria. Memang tangkap jiwa akak tau.
Lengkap dengan motivasi ada ibadah checklist ada checklist bacaan quran, fitness checklist ada cabaran simpan duit . Memang lengkap sebab sebelum ni checlist ni kena pi google dan print sendiri. Sekarang dalam satu planner dah lengkap semua ditambah lagi dengan bahagian khas untuk checklist sepanjang ramadan yang sangat lengkap dengan qadha tracker.
Akak sweet lompat bintang tau sebab suka sangat dengan planner ni. Sebab akak bukanya muslimah yang baik mana pon tapi ada niat untuk jadi lebih baik. Insyallah. 
Hampa suka planner bertulis ka digital?

Tak kisah la pakai yang macam mana yang penting dah ada planner jangan lupa tandakan tarikh tarikh penting contoh hari lahir ke anniversary ke supaya boleh rancang mana tau nak buat jamuan birthday atau surprise boleh la contact akak sweet untuk tempahan. Sempat jugak nak menyimpan duit boleh pilih kek yang best best.

 *  *  *

Haaa...terujakan? Kami yang mengedar dan menjual ni lagi rasa seronok bila customer puas hati. Tak perlu diminta, customer sendiri yang buat review. Alhamdulillah.

Ya, Januari dah nak smapai hujung...tapi 2018 baru bermula. Sempat lagi nak grab sebuah planner ni untuk diri sendiri dan mungkin 1-2 lagi untuk yang tersayang. Boleh jadi pasangan atau sahabat baik anda akan menghargainya! 







Berminat untuk order atau tahu lebih lanjut tentang planner ni? Jangan segan hubungi kami ye.

www.wasap.my/60123302067
Facebook: Maizura Osman
Instagram: @bukumaia

0 comments: