Sudah masuk suku abad kedua..ULANGTAHUN KELAHIRAN

Alhamdulillah, sudah pun masuk suku abad yang kedua saya hidup di dunia yang fana lagi mencabar iman, mental dan fizikal ini. 25 Julai, tanggal saya dilahirkan ke dunia ini. Saya lahir di rumah kami, di Kampung Gua Badak, Lenggong, Perak. Mak kata saya kena sawan tangis selama setahun sejak hari saya dilahirkan.huhuhu...

Terima kasih buat mak atas segala jasa, pengorbanan dan kasih sayang yang tidak terhingga. Juga ampunkan segala kesalahan anakmu ini sama ada yang disedari ataupun tidak.Buat allahyarham ayah, semoga berada dalam kesejahteraan di alam sana.

Bersempena dengan pertambahan umur ini, saya rasa kena semak semula azam tahun 2010 saya. Dah lebih separuh tahun 2010 berlalu, berapa peratuskah azam tersebut telah tertunai dan terlaksana?

Nota: Abang, terima kasih atas cenderahati dan makan-makan. Kak Ah,tak sabar nak tunggu posmen hantar hadiah tu. Buat semua yang memberi ucapan dan doa, terima kasih.

0 comments: