Promosi Shaklee Ogos 2013: Advance Joint Health Tablet


Maaf sangat-sangat sebab lambat update promosi bulan ni. Tidaklah sibuk sangat tapi sebelum raya semua orang pun dah mood raya, lepas raya pulak lemau je. hehe.

Inilah Promosi Ogos 2013: Advance Joint Health Tablet (AJHT)


APAKAH ADVANCE JOINT HEALTH TABLET

Advance Joint Health Tablet mengandungi satu bentuk ekstrak Boswella yang mampu meningkatkan keselesaan sendi dalam jangka masa seawal 5 hari - hampir 28% lebih pantas daripada jenama terkemuka. Rumusan yang dibuat secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal membantu:

# menggalakkan mobiliti / pergerakan
# meningkatkan fleksibiliti
# meningkatkan fungsi sendi
# menyokong kesihatan sendi untuk jangka masa panjang

Ia juga mengandungi kombinasi nutrien kesihatan sendi yang direka khas : zinc, kuprum, mangan dan vitamin C - setiap satunya memainkan peranan yang unik dan tersendiri dalam membangunkan kolagen penghubung dan rawan yang sihat.

Berbeza daripada kebanyakan suplemen kesihatan sendi yang berada di pasaran, AJHT tidak mengandungi kondroitin, satu bahan yang terbukti melalui ujian klinikal menghalang penyerapan glukosamin. AJHT adalah 100% bebas kekerang dan 100% berasaskan tumbuh-tumbuhan (sesuai untuk vegetarian), iaitu tidak langsung mengandungi unsur haiwan.

BAHAN-BAHAN YANG TERKANDUNG DALAM ADVANCE JOINT HEALTH TABLET

Ekstrak Boswella: Ekstrak proprietary Boswella yang digunakan dalam AJHT mengandungi konsestrasi yang tinggi AKBA (3-acetyl-11-keto-beta boswellic acid), satu asid boswellik, dan lain-lain konstituen Boswella yang digabung untuk menghasilkan bioaktiviti yang lebih unggul berbanding AKBA semata-mata. Dalam kajian terkini, para peserta yang mengambil ekstrak Boswella dalam AJHT melaporkan keselesaan sendi yang lebih baik, pergerakan yang lebih mudah dan kemampuan untuk melakukan aktiviti harian yang lebih baik berbanding dengan mereka yang mengambil satul lagi jenis ekstrak Boswella yang hanya mengandungi AKBA.

Glucosamine: Glukosamin adalah satu jenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair di antara tulang yang membekalkan pelinciran. Banyak kajian yang telah diterbitkan menunjukkan suplemen glukosamin membantu meningkatkan pelbagai gerakan, mobiliti dan fleksibiliti. Kajian bertahun-tahun membentuk glukosamin sendi untuk jangka panjang. AJHT menampilkan glukosamin hidroklorid, sumber yang paling tinggi konsentrasinya. Ia diperolehi dari sumber sayuran (ekstrak jagung) berbanding kebanyakan glukosamin lain yang diperolehi daripada sumber kerang-kerangan.

Vitamin C: AJHT membekalkan 100% Nilai Harian (Daily Value) vitamin C untuk seorang dewasa. Vitamin C sangat penting untuk sintesis kolagen.

Zinc, Kuprum dan Mangan: Mineral surih ini diperlukan untuk membina tisu penghubung yang menyokong keselesaan sendi.

BAHAN DIUJI SECARA KLINIKAL

Lebih Cepat
- Bahan-bahan utama dalam AJHT bertindak dalam jangka masa seawal 5 hari - hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh jenama terkemuka yang lain.

Lebih Berkesan
- Keputusan ujian klinikal 90 hari menunjukkan bahan utama dalam AJHT adalah lebih baik dan berkesan dari dua segi: 
- 45% lebih berkesan untuk keselesaan sendi
- 31% lebih berkesan untuk pergerakan sendi

CIRI-CIRI ADVANCE JOINT HEALTH TABLET SHAKLEE

# 100% bebas kerang-kerangan
# 100% vegetarian
# 100% bebas kondroitin untuk penyerapan glukosamin yang baik
# 1-2 tablet sehari
# tablet yang mudah ditelan
# tiada perasa tiruan, pemanis atau pengawet
# bebas gluten

** Disclaimer
This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases. This product is just a supplement to help you stay healthy.

 Pertanyaan? Hubungi:

MAIA (SID 918631)
SMS: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

* MAIA merupakan pengedar Shaklee yang sah dan menerima pembelian secara Cash on Delivery (COD) atau Self Pickup di kawasan Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota, Bangi Lama, KUIS, UKM dan Bandar Baru Bangi. Caj penghantaran akan dikenakan bergantung pada jarak kawasan. Penghantaran melalui pos boleh dibuat ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

0 comments: