Masih Boleh COD atau Self Pick Up Shaklee di Kawasan Bandar Seri Putra, Bangi Lama, Bandar Bukit Mahkota

Semua orang Islam dah diselubungi mood hari raya. Lembang Klang dan kawasan sekitar mula terasa sunyi. Bazar Ramadhan pun dah lengang, tinggal tak sampai separuh daripada gerai-gerai masa 1 Ramadhan dulu. Namun masih ada yang belum dapat bercuti atau belum balik ke kampung halaman. Ataupun, ada juga yang kampungnya di bandar. Haih, macam mana tu...mungkin orang Kg Baru atau Kg Pandan kot? 

Ok, melencong ke lain pulak. Saya sebenarnya nak uar-uarkan bahawa kami masih buka servis Cash On Delivery (COD) atau self pick-up barangan Shaklee bagi kawasan sekitar Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota, dan Bangi Lama sehingga 7 Ogos 2013 (siang sahaja). Jadi, kepada anda yang masih berada di kawasan-kawasan yang dinyatakan tadi, atau anda berhari raya di sini, bolehlah menghubungi kami untuk membuat pembelian. Kalau nak beli online dan pos-mengepos dah tak sempat nak dapat sebelum raya. Kami ada ready stock hampir semua suplemen Shaklee, tapi mungkin ada beberapa item yang jarang dibeli oleh pelanggan tiada dalam simpanan kami. Jadi, jika anda nak buat pembelian urgent, hubungi kami dahulu untuk sebarang pertanyaan. Saya lebih hargai jika anda menghubungi saya melalui SMS berbanding di facebook atau emel. Maklum sajalah nak dekat raya ni sibuk sikit
 :-)

Update

Kami masih membuka pembelian Shaklee secara Cash On Delivery (COD) atau self pick-up di kawasan Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota dan Bangi lama untuk hari ini 6 Ogos 2013 dan 7 Ogos 2013 (siang sahaja). Selepas itu MAIA akan bercuti sempena Hari Raya Aidilfitri sehingga 10 Ogos 2013. Sepanjang tempoh itu, pertanyaan dan consultation diterima tetapi tiada penghantaran dibuat.


Apakah hot item yang dibeli oleh pelanggan MAIA dalam masa terdekat?

Peppermint-Ginger Plus (ini memang hot item di MAIA terutama di bulan puasa)

Set Diet Shaklee (semua risau berat naik di musim raya)
- Lecithin, Omega Guard, Alfalfa, ESP, Cinch Shake Mix, Cinch Tea Mix

Set Kecantikan Shaklee (nak cantik di hari raya dan sepanjang Syawal)
- Vivix,  Collagen, B-Complex, Vita-E, GLA Complex, Vita- C, ESP

Set Kesihatan Sendi (promosi Ogos ialah AJHT)
- Advance Joint Health Tablet (AJHT), OsteMatrix, Omega Guard



Pertanyaan? Hubungi:


MAIA (SID 918631)
SMS: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

* MAIA merupakan pengedar Shaklee yang sah dan menerima pembelian secara Cash on Delivery (COD) atau Self Pickup di kawasan Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota, Bangi Lama, KUIS, UKM dan Bandar Baru Bangi. Caj penghantaran akan dikenakan bergantung pada jarak kawasan. Penghantaran melalui pos boleh dibuat ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.



0 comments: