Mohon Doakan Kami Bagi Yang Sudi


Buat teman-teman blog sama ada yang mengenali saya secara peribadi ataupun tidak, saya mohon doakan kami (saya dan kandungan). Ada sedikit komplikasi. Walaupun ini biasa berlaku di peringkat awal kehamilan, tetapi mungkin lintasan hati teman-teman yang mendoakan kebaikan kami dimakbulkan Allah.

Buat masa ini saya rasa belum sesuai untuk saya ceritakan di sini kerana semuanya masih belum pasti dan saya sendiri tengah 'jiwa kacau' menantikan satu kepastian. In sha Allah selepas 23 Sept 2013 nanti (appointment di hospital-mudah-mudahan sempat sampai ke tarikh itu) kalau saya berkesempatan saya akan berkongsi dengan kawan-kawan semua alkisahnya.


Salam manis,

MAIA

4 comments:

AA said...

salam kak mai
take care.. mudahan Allah berikan yg terbaik buat kak mai dan kandungan.. ur prediction is true..i am not pregnant.. huhu..after few days lepas call kak mai, tqh period.. sedih tp kena terima sbb belum sesuai lg.. mudahan kak mai sihat dan baby pun berjaya survive hingga akhir..amin

Min Aina Ila Aina said...

Terima kasih Tikah. Akak ada cerita kat Tikah dah ke? confuse pulak. hehe

AA said...

cite pe kak.. esok kalo smpt tqh calling2 akk eh...

Min Aina Ila Aina said...

Cerita pasal komplikasi ni la..tikah macam faham je ceritanya. Tapi rasanya akak cerita kat orang yang jumpa je.