Mohon Maaf...Lama Menyepi, Namun MAIA Masih Beroperasi

Assalamualaikum dan selamat petang. Selamat masuk ke bulan September.

Nak tulis pendek dan ringkas saja...saya mohon maaf kerana agak lama menyepi. Hmmm..morningsickness buat hari-hari saya sedikit sendu. Lemau. Nak kata muntah-muntah tu tak juga tapi dok loya dan perut bergelora sentiasa. Kadang-kadang rasa nak demam. Bila dah macam ni, nak buat apapun rasa tak semangat. Nak update blog, nak update facebook semuanya rasa blur je. Hmmm...macam mana la orang yang morningsickness teruk sampai tak larat bangun tu ye.

Mudah-mudahan keadaan ni tak berpanjangan, dan saya dapat jalani kehidupan seperti biasa. Study pun pending lagi ni, bisnes pun bila sihat baru best nak rancak-rancak.

Oh ye, walau macam tu pun, bisnes kami berjalan seperti biasa. Pos mengepos, self pickup, consultation dan pertanyaan masih berlangsung. Ini yang bagusnya berniaga onlinekan. Selain barangan Shaklee, kami juga ada menjual buku Mudahnya Menjemput Rezeki. Senaskhah hanya RM18 tidak termasuk pos. 

Sekian dulu untuk hari ini. Semoga pelanggan-pelanggan dan pembaca MAIA daam keadaan sihat sejahtera sentiasa.




Pertanyaan? Hubungi:

MAIA (SID 918631)
SMS: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

* MAIA merupakan pengedar Shaklee yang sah dan menerima pembelian secara Cash on Delivery (COD) atau Self Pickup di kawasan Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota, Bangi Lama, KUIS, UKM dan Bandar Baru Bangi. Caj penghantaran akan dikenakan bergantung pada jarak kawasan. Penghantaran melalui pos boleh dibuat ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.


0 comments: