Buku Mudahnya Menjemput Rezeki (Versi Penuh & Versi Mini) : Ready Stock


Ramai yang SMS atau WA dengan ayat "Ada stok buku Mudahnya Menjemput Rezeki?" Alhamdulillah, kami baru restock buku MMR versi mini dan juga buku MMR versi penuh. Kebetulan baru semalam ada seorang customer dah ambil 20 naskhah buku penuh dan 1000 naskhah buku mini. 


Buku Mini MMR ini sangat-sangat laris, mungkin atas faktor harganya yang sangat murah dan berbaloi nak dibandingkan dengan isinya yang penuh dengan ilmu dan manfaat. Begitu juga kualiti buku, kertas yang tebal, berkualiti dan berwarna. Sehubungan itu, saya sangat menghargai jika tempahan dibuat lebih awal jika tempahan melibatkan kuantiti yang banyak. Penghantaran boleh dibuat ke seluruh Malaysia melalui courier dan pos.

PILIHAN KAEDAH PENGHANTARAN

Citylink (1-3 hari bekerja)
Bungkusan Domestik Pos Malaysia (satu minggu)
Poslaju Malaysia (1-3 hari bekerja)
(Kos pos ditanggung oleh pembeli -- harga berdasarkan berat)

COLLECT / PICK UP

Bagi pelanggan yang berada berdekatan dengan kami, kami mengesyorkan anda datang collect tempahan di kediaman kami bertempat di Bandar Seri Putra Bangi, 43000, Kajang, Selangor. - berdekatan KUIS, UKM, Bandar Baru Bangi, Nilai 3
(Kami tidak menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery memandangkan berat buku mencapai 6kg untuk 100 buah buku mini sahaja)
                               

BAGAIMANA MEMBUAT TEMPAHAN?

Caranya mudah saja;

1- Hubungi kami melalui : SMS / WA 012 3302067
                                             EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
                                             FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

2- Nyatakan tempahan anda (versi penuh/mini, bilangan, kaedah penghantaran )

3- Kami akan memberikan nombor akaun untuk pembayaran, anda lakukan pembayaran, berikan maklumat penghantaran dan kami akan pos tempahan anda.

***In sha Allah, setiap pembelian akan menerima kalendar mini MMR 2014 (selagi stok masih ada). 


0 comments: