Promosi Collagen Shaklee Yang Terakhir

Promosi Collagen Shaklee Yang Terakhir



Ye betul, yang terakhir untuk 2014 sehinggalah diberitahu kelak. Ini kerana SCP (Shaklee Collagen Powder) bakal dihentikan pengeluarannya sekurang-kurangnya untuk tempoh 9 bulan bagi proses penambahbaikan dan memohon kelulusan untuk rumusan terbaru itu nanti.

Jadi, inilah masanya untuk kita beli buat stok. Bukan tu saja, beli 3 dapat free 1 tau! Bagi pengguna tegar SCP tentu susah hati dengan ketiadaan senjata cantik jelita ini nanti. Tawaran ini hanya berlangsung sehingga 31 Disember 2014 sahaja! Jangan tunggu lagi tau, risau kehabisan stok.

Apakah Kelebihan SCP (Shaklee Collagen Powder)?


- SCP merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen Shaklee bermolekul sangat ringan, kira-kira 1000 Dalton (berat molekul diukur dalam unit Dalton), dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada pengingkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

- Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

- SCP mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana sahaja.

Kesan dan Faedah Mengambil Kolagen


# Anti penuaan : mengurangkan liang pori-pori, kedutan dan garis-garis halus 

# Menghidratkan : melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan mengelupas pada muka

Mengembalikan keanjalan kulit : meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan

# Melicinkan : meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit

# Menyubur : menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar

# Mencerah : mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan tona kulit

# Menegang : membantu menegang dan menganjalkan payudara

# Kesihatan sendi : menyokong kesihatan sendi dan menguatkan tulang.

Usah bertangguh lagi, hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi promosi dan kolagen ini berada di pasaran. Tahun 2015 untuk tampil lebih muda dan sihat.


** Disclaimer
This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases. This product is just a supplement to help you stay healthy.

Ingin dapatkan produk Shaklee, atau mendaftar keahlian Shaklee, boleh hubungi kami melalui mana-mana medium di bawah:

Puan Mai (SID 918631)

MAIA Natural Resources
SMS: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

*MAIA merupakan pengedar Shaklee yang sah dan menerima pembelian secara Cash on Delivery (COD) atau Self Pickup di kawasan Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota, Bangi Lama, KUIS, UKM dan Bandar Baru Bangi. Caj penghantaran akan dikenakan bergantung pada jarak kawasan. Penghantaran melalui pos boleh dibuat ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

0 comments: