Buku Allah Tempat Meminta: Beli Secara Online Di Sini

Buku Allah Tempat Meminta: Beli Secara Online Di Sini



Ready untuk dipack dan diposlajukan. Alhamdulillah.


Alhamdulillah, semalam buku-buku di atas ni telah selamat diposlajukan. Terima kasih buat pelanggan-pelanggan kami yang sabar menunggu hingga stok buku tiba. Semoga bermanfaat untuk anda semua, pemiliknya.

Buat yang belum tahu...buku ini berjudul Allah Tempat Meminta (ATM), buah tangan terbaru Ustaz Fathuri Salehuddin, penulis buku paling laris di Malaysia iaitu buku Mudahnya Menjemput Rezeki (MMR). Bagi yang pernah membaca MMR, tentu saja nak baca buku ATM pula.  Kedua-dua buku ini punya aura yang sangat kuat kerana ia ditulis dari hati.



Buku ATM ni tidak ditulis secara solo oleh Ustaz Fathuri tetapi istimewanya, menghimpunkan 40 orang penulis yang masing-masing menceritakan kisah bagaimana konsep 'mudahnya menjemput rezeki' yang mereka amalkan dan kesan yang mereka alami dalam kehidupan. 40 kisah ini pun telah dipilih daripada 400 buah kisah yang dihantar oleh para pembaca buku MMR. Akhirnya, program realiti MMR ini menghasilkan sebuah naskhah ilmu yang diharapkan menjadi teladan dan motivasi buat semua pembacanya. Kompilasi cerita ini akhirnya menekankan bahawa Allahlah tempat kita meminta.

Alhamdulillah sambutan sangat-sangat menggalakkan. Sebenarnya di luar jangkaan saya sendiri. 2 bundle sudahpun hampir habis, dna saya sudah pun order bundle berikutnya. Saya doakan pembaca blog MAIA ini juga direzekikan memiliki buku ini. Harganya sangat berbaloi, masih sama dengan harga buku MMR iaitu RM18 untuk semenanjung dan RM20 (SS). Buku MMR dan Kitab Selawat Barakat Makkiyyah juga masih available.

Oh ya..nanti saya akan up entri berkenaan dua buah buku lagi yang anda boleh dapati daripada kami.


Bersama Kesusahan Ada Kesenangan - Era Adlina
Allah Tempat Meminta - Fathuri Salehuddin & 40 Penulis
21 Formula Hidup Luar Biasa - Ustaz Assraf & Dr. Azizan Osman



Jika berminat, dipersilakan menghubungi saya melalui medium di bawah:

Puan Mai 
(MAIA Natural Resources)
PENGEDAR BUKU MMR
PENYAMPAI BUKU ATM 
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

 
*Bagi yang berminat mendapatkan buku ini secara self-pickup dan pembayaran tunai, kami berada di Bandar Seri Putra, Bangi. (Berdekatan KUIS, Bukit Mahkota, Bangi Lama, Nilai 3, Stesen Komuter Bangi, UKM, Bandar Baru Bangi dan Kajang). Penghantaran melalui pos boleh dilakukan ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan negara-negara yang menerima perkhidmatan Pos Malaysia.


1 comments:

Anonymous said...

Ada jual kat kedai tak? Saya nak beli guna voucher