Nak Hilangkan Mengantuk Sewaktu Memandu?




Musim perayaan ni, terutamanya di hujung puasa...memang kalau boleh takmau dengar kisah-kisah tragedi kemalangan jalan raya yang meragut nyawa. Antara puncanya, mengantuk sewaktu memandu lalu terbabas. Memang tak dinafikan, di bulan puasa ni mengantuk ni macam penyakit tau. Lepas Subuhlah terutamanya. Saya banyak dengar keluhan kawan-kawan yang mengaku terlelap sewaktu memandu, tau-tau kereta dah ke tengah lane, ada yang dah melintang jalan. Alhamdulillah Allah pelihara, tak berlaku kemalangan yang tak diingini. Nauzubillah.

Jadi, sebagai usaha...saya rekomen MRS (Miracle Refreshing Scent) ni. Ia diperbuat daripada minyak kelapa dara asli, tetapi yang ini tidak berbau hapak atau busuk macam minyak kelapa dara biasa. MRS sangat-sangat wangi sampaikan siapa yang bau mesti tanya selalunya. Nurse yang checkup bulanan saya pun pernah tanya, pengasuh Farhan pun tanya juga bila saya sapu kat Farhan. Apa yang PALING BEST, minyak ni ada MINT yang sejuuuuuukkkkk dan menyegarkan. Oles je sikit di leher, di kepala pun boleh, nak sapu badan pun ok. Lepas tu anda akan rasa WOW!!! Buntang bijik mata. Yang stres pun lega in sha Allah, yang pening pun akan kurang atau hilang pening. 

MRS juga ada serum rambut, ala-ala conditioner gitu. Yang inipun sejuk dan menyegarkan jugak. Guna masa mandi, rasa macam mandi ala-ala frozen. Rambut pun wangi. Penat-penat kerja atau memandu semua hilang.

Kalau anda nak tambahan suplemen yang boleh membantu anda bertenaga sepanjang pemanduan, sila KLIK SINI, saya ada cadangkan suplemen yang sesuai diambil.

MIRACLE REFRESHING SCENT



Minyak Angin Wangi. 
Sejuk Menyegarkan 
Merawat rambut
Merawat masalah kulit
Merawat sakit Kepala
Merawat sakit perut
Merawat keletihan, lenguh, sengal dan mengantuk ketika bekerja atau memandu. 

MIRACLE REFRESHING SERUM


Syampu dan Mandian
Sejuk Menyegarkan. 

Wangian Epal

Merawat rambut; 
Keguguran, kelemumur, gatal

Merawat sakit kepala. 
Membantu meredakan keletihan badan, membantu tidur lena. 
Menurunkan suhu badan. 
Melembutkan dan melembabkan kulit. 



Harga Set Trial MRS:


MRScent RM14.90 (10ml)
MRSerum RM19.90 (40ml)
Harga belum termasuk kos pos


#VcoBest
#BESTMiracleBEST

#MRS

Perhatian: Bagi yang ingin mendapatkan MRS ini sebelum hari raya, boleh buat order malam ini 9/7/2015 ye sebab esok adalah hari akhir poslaju jamin parcel akan diserahkan sebelum hari raya.
Bagi yang berminat untuk mendapatkan MRS ini, dipersilakan hubungi saya melalui mana-mana medium di bawah:
Puan Mai 
MAIA Natural Resources
(00225914-T)
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067 (untuk respons segera)
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

 
*Bagi yang ingin mendapatkan produk ini secara self-pickup dan pembayaran tunai, kami berada di Bandar Seri Putra, Bangi. (Berdekatan KUIS, Bukit Mahkota, Bangi Lama, Nilai 3, Stesen Komuter Bangi, UKM, Bandar Baru Bangi dan Kajang). Penghantaran melalui pos boleh dilakukan ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan negara-negara yang menerima perkhidmatan Pos Malaysia.


0 comments: