Al-Qur'an Poket Untuk Pelajar dan Penghafaz Al-Qur'an

Al-Qur'an Zaky sesuai untuk pelajar dan para penghafaz Al-Quran. 


RM15/naskhah

Tadi sempat tertengok IG Abby Abadi dan Norman Hakim ketika majlis syahadah dan konvokesyen diploma hafazan Al-Qur'an anak lelaki sulung mereka di Insparta, Turki. Kagum dengan usaha mereka sebagai ibu dan ayah. Terus teringat gambar Al-Qur'an Zaky ni tak pernah up lagi. 

Mungkin ada anak-anak yang juga sedang menghafaz Al-Qur'an, boleh hadiahkan AQ Zaky ni. Saiznya yang kecil, mudah dibawa ke mana-mana. Berat AQ Zaky ni cuma 166 gm sahaja, ringankan? Kalau beli 3 buah masih dapat postage RM8 untuk semenanjung dan RM11 untuk Sabah dan Sarawak. Ada pelbagai warna boleh pilih.  Untuk makluman, Al-Qur'an Zaky tidak mengandungi terjemahan. 

Saya juga cadangkan Al-Qur'an Zaky ni jika nak jadikan doorgift. Mungkin doorgift untuk VVIP atau ada majlis yang bajet besar untuk doorgift contohnya majlis khatam Al-Qur'an.Tentu tetamu gembira dapat hadiah yang unik dan sangat berharga. Bagi anda yang memberi pula, saham akhirat menanti anda lebih-lebih lagi jika si penerima amalkan. 

Harga Al-Qur'an Zaky ni cuma RM15 sahaja tidak termasuk pos.

Oh ya...nak Al-Qur'an saiz poket yang hampir sama tapi beserta terjemahan? Jangan risau, kami ada Al-Qur'an Firdaus. Saiz yang hampir sama tetapi ada terjemahan sekali. Cuma harga sahaja lebih sedikit sebab ada terjemahan. Al-Qur'an Firdaus harganya RM38 senaskhah.  

Macam mana nak beli? 
Mudah saja, anda boleh beli melalui kami @bukumaia dengan menghubungi saya melalui mana-mana medium di bawah. Tapi, saya cadangkan Whatsapp / SMS lebih cepat saya respons. Mesej di IG/FB ni risau lambat masuk. 

SMS/Whatsapp/Telegram: 012 3302067 (Mai)
Link whatsapp: www.wasap.my/60123302067

Instagram: @bukumaia
FB Fanpage: Min-Aina-Ila-Aina

#AlQuranZaky
#AlQuranpoket
#miniAlQuran

#AlQuranFirdaus

0 comments: