Ebook Terapi Dompet Berisi Berharga RM10 Sahaja!




Biar wang mengalir macam air ke dalam dompet kita, bukan mengalir macam air keluar dari dompet kita. 

Hanya dengan modal RM10, anda dapat ketahui cara supaya jumlah yang sama terisi berganda-ganda dalam dompet anda. Mesti mahukan?

Bonus! Anda bakal dapat e-book Doa Luar Biasa Termakbul secara PERCUMA! 

Ni macam buy 1 free 1 la ni, tapi dapat dua benda berharga yang berbeza. Sungguhlah untung siapa yang dapatkan Ebook Terapi Dompet Berisi hari ini. 

Siapakah penulis kedua-dua ebook ini? Ya, nama penanya Che Happy. Namun siapakah beliau? Pernah dengar tajuk buku Bertanya Allah Dahulu? Haa..buku tersebut pernah jadi fenomena di pasaran buku negara kita. Orang yang samalah yang menulis ebook ini. Insyirah S.A. Buku beliau berjudul BAD tu dah kehabisan stok, dan dengarnya beliau sedang usahakan untuk terbitkan edisi baharu dengan penerbit yang lain. Kita doakan urusan beliau dimudahkan agar lebih ramai yang mendapat manfaat daripada penulisan beliau. Isi kandungan buku tersebut sangat-sangat bagus. 

Oklah, sementara kita tunggu BAD versi baru terbit, jom baca ebook ini dahulu. Hanya RM10 sahaja, dan dapat lagi 1 ebook yang best juga. Serius, saya suka kedua-duanya. 
Macam mana nak dapatkan? Klik link Whatsapp di bawah ini dan boleh taip Ebook TDB sahaja. Kami akan berikan maklumat lanjut untuk anda. 


Atau tinggalkan komen di post ini dengan meninggalkan nombor whatsapp anda.  

0 comments: