Asmaul Husna Poket Atau Asmaul Husna Bersampul Design Terbaru 2019 Cantik cantik Belaka



Alhamdulillah, dah pun 1 Oktober 2019. 

Cepat sungguh masa berlalu. Sebenarnya ada macam-macam berlaku tapi tak sempat nak coretkan di sini. 

Entri kali ni nak hebahkan tentang design terbaru Asmaul Husna bersampul atau Asmaul Husna Poket ni. Baru tak baru pun, bulan puasa hari tu la siap print design ni. hehehe. Atas permintaan ramai, HQ keluarkan balik design Asmaul Husna bersampul ni. Kali ni 8 design pilihan dikeluarkan. Cuma pada pandangan saya kali ni banyak design bunga dan tak ada yang plain. Tapi tetap semua cantik-cantik, betul?

Kalau ada yang tak boleh imagine macam mana rupanya Asmaul Husna ni, dia macam pamphlet yang dilipat-lipat di dalamnya tertulis Asmaul Husna (Nama-nama Allah) beserta maksud serta fadhilat mengamalkannya. Kemudian di muka depan tu corak sama dengan sampul. Saiz lebih kurang buku bank dolu-dolu. Kecik sikit kot, nanti saya update berapa cm X berapa cm. 

Harga? 

Harga  ni sebenarnya bergantung pada kuantiti dan pakej yang diminta. Misalnya harga belian 500 unit lebih murah daripada harga 100 unit. Harga yang ada pakej tasbih mini pun tak sama dengan yang solo. Begitulah. Jadi untuk itu, anda perlu hubungi kami untuk sebarang pertanyaan. 

Boleh WHATSAPP saya di 012-3302067
Link Whatsapp: www.wasap.my/60123302067
FB: Maizura Osman
Instagram: @bukumaia

0 comments: