CARA AWET MUDA YANG BERKESAN



Pastikan Tidur Anda Mencukupi
Semasa tidur, badan kita mengeluarkan protein untuk memperbaiki sel-sel. Tidur yang mencukupi akan menjauhkan mata merah dan letih sambil menjaga kesihatan fizikal, mental dan emosi

Banyakkan Minum Air
Air membina dan menjaga kesegaran tubuh. Tanpanya, badan kita akan terasa lemah. Minum sekurang-kurangnya 8 gelas air setiap hari untuk mengeluarkan bahan kimia, toksin dan buangan agar kulit tampil sihat secara semulajadi.

Bersenam
Ia membantu melangsingkan badan untuk tampil dan rasa lebih muda. Bersenam secara kerap akan memastikan badan sentiasa sihat. Anda rasa lebih bertenaga dan kesihatan fizikal pun terjaga.

Elakkan atau Berhenti Merokok
Kajian menunjukkan merokok boleh merosakkan kulit dan mempercepatkan penuaan pramatang

Antioksida!
Antioksida penting untuk menjaga kesihatan dan kecantikan kulit. Antioksida terkandung dalam buah-buahan, sayur-sayuran dan kekacang. Vitamin E juga mempunyai antioksidan yang tinggi, yang berupaya melawan radikal bebas daripada pencemaran dan pancaran sinar matahari. Boleh elak sunburn juga!

Berminat mencuba Vita-E Shaklee? Bukan sekadar vitamin E, malah kandungan selenium dan ekstrak biji anggur menambah manfaat dan penyerapan vita-e ke dalam tubuh anda

Hubungi saya Mai melalui
SMS 012-3302067 atau emel ke minaina_ilaaina@yahoo.com atau tinggalkan mesej di FB Fanpage kami Min Aina Ila Aina.



0 comments: