Promosi Shaklee Februari 2013...Omega Guard



Saya tertunggu-tunggu promosi bulan ini..dan apabila diberitahu ianya ialah Omega Guard..yeay! Syukur, tawaran yang ditunggu-tunggu ramai. Tentu laris Omega Guard bulan ni. Jangan sampai kehabisan stok sebelum Februari berlabuh. Bagi yang dah biasa ambil Omega Guard, tentu saja dah tau kelebihannya. Tapi bagi yang belum tahu apa kebaikan pengambilan minyak ikan untuk tubuh...jom kita intai sekilas.

MELINDUNGI JANTUNG ANDA
Omega Guard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

MEMBANTU MENGURANGKAN RISIKO PENYAKIT JANTUNG
Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di sampaing membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

OMEGA GUARD MINYAK IKAN TERBAIK DUNIA
Omega Guard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.- Sumber: SHAKLEE MALAYSIA


Tak rugi jika anda ambil Omega Guard ni, cuba sebotol dan rasai kehebatannya. Tak beli 6 pun masih dapat harga istimewa. Sebelum kehabisan stok, meh lekas-lekas kita order. 

Jangan segan hubungi saya, Mai 012-3302067 atau emel ke minaina_ilaaina@yahoo.com, boleh Like Fanpage: Min Aina Ila Aina.

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments: