Ingin Beli Buku Mudahnya Menjemput Rezeki Secara Online? Akan Restock Untuk Cycle Kedua


Alhamdulillah, alhamdulillah di hari Jumaat yang mulia ini, stok buku MMR saya habis licin ditempah pelanggan. Ada yang booked dulu dan ambil minggu depan, dan ada juga yang akan dipos, dan ada yang beli secara COD. 

In sha Allah saya akan restock dalam tempoh yang terdekat, untuk cycle kedua Program MMR Impian Sejuta Jiwa. Program ini baru saja dilancarkan awal Januari yang lepas. Jadi, Februari adalah bulan kedua program yang akan berlanjutan sehingga Disember 2014 in sha Allah, dan mensasarkan 1 juta jiwa dapat memiliki buku ini dalma tempoh tersebut. Cetakan ini adalah cetakan khas, dengan logo ISJW yang ada pada kulit hadapan buku.

Bagi sahabat-sahabat yang telah pun direzekikan untuk memiliki buku MMR ini, bolehlah sebar-sebarkan kepada yang masih belum berpeluang. Jika ingin hadiahkan, lebih baik lagi. Anda boleh saja minta kami poskan terus kepada si penerima bertuah tersebut jika jarak anda jauh atau anda ingin buat surprise!


Inilah salah seorang pelanggan kami yang menyatakan rasa gembiranya setelah hadiah sampai kepada penerima. 

Anda boleh pilih untuk membeli sebuah buku MMR versi penuh sahaja, ataupun satu set iaitu satu buku penuh MMR, dan satu buku Mini MMR. Macam mana rupanya buku Mini MMR ni?


Untuk melihat isi kandungan, klik SINI

Harga?

Buku Mudahnya Menjemput Rezeki Versi Penuh : RM 18 / RM 20 (SS)
Buku Mudahnya Menjemput Rezeki Versi Mini:    RM 2.00 / RM 3.00 (SS)
(Harga belum termasuk kos pos)

Selain Poslaju, kami menawarkan penghantaran menggunakan Bungkusan Pos Domestik bagi tempahan yang berat (buku biasanya berat) untuk menjimatkan kos pos. Caj pos adalah mengikut berat tempahan. Bagi mereka yang berdekatan Bandar Seri Putra, Bukit Mahkota, Bangi, UKM, Kajang bolehlah pick up di kediaman kami di Bandar Seri Putra.

Berminat mendapatkan buku fenomena 2013 ini?

Hubungi:

Puan Mai (pengedar MMR)
SMS / WA: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

2 comments:

Unknown said...

Saye nak beli satu set ade lg x stok

Min Aina Ila Aina said...

Hajar,
Ye stok ada lagi. Mohon SMS / Whatsapp ke 0123302067 atau mesej di fanpage MAIA untuk urusan selanjutnya ye. Terima kasih.