Pre-Order Buku Mini MMR Disember 2014

Pre-Order Buku Mini MMR Disember 2014



Alhamdulilllah, penutup 2014 yang produktif. Buku Mini MMR semakin kehabisan stok di seluruh negara. Ramai ejen yang dah keputusan stok gara-gara permintaan pelanggan yang sangat tinggi. Pihak penerbit kini melaksanakan sistem baru, iaitu cetakan hanya akan dibuat selepas mendapat tempahan daripada pelanggan. 

Jadi, buat anda yang berhajat untuk menempah Buku Mini MMR ini untuk digunakan pada tahun 2015 nanti, saya nasihatkan untuk membuat tempahan sekarang kerana risau kami terputus stok lagi nanti. Tempahan daripada penerbit tutup pada 26 Disember ini, jadi sebarang tempahan dalam kuantiti yang banyak, diharap dapat buat pre-order (dengan deposit) segera supaya kami boleh tambah order lebih awal. Stok cetakan terbaru akan kami terima in sha Allah pada 7-9 Januari nanti. Buat masa sekarang, masih ada ready stock namun terhad. Siapa cepat buat pembayaran dia dapat.

Satu bundle Buku Mini MMR (seperti dalam gambar di atas adalah sebanyak 320 buah. Harga senaskhah RM2.70, namun pembelian secara borong mulai 10 buah dan ke atas layak mendapat harga lebih jimat. Harga tidak termasuk kos pos. Boleh dihantar melalui pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Berminat? Suka buku ini? Jangan bertangguh lagi ye.

Anda boleh dapatkan Buku MMR versi penuh atau versi mini daripada kami dengan menghubungi saya melalui mana-mana medium di bawah: 

Puan Mai 
(MAIA Natural Resources)
PENGEDAR BUKU MMR
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

 
*Bagi yang berminat mendapatkan buku ini secara self-pickup dan pembayaran tunai, kami berada di Bandar Seri Putra, Bangi. (Berdekatan KUIS, Bukit Mahkota, Bangi Lama, Nilai 3, Stesen Komuter Bangi, UKM, Bandar Baru Bangi dan Kajang). Penghantaran melalui pos boleh dilakukan ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan negara-negara yang menerima perkhidmatan Pos Malaysia.

1 comments:

kuchalana said...

buku nie sanga bermanfaat...kena dapatkan cepat..huhuu