Resepi Meal Shakes yang Sedaaappp!

Bulan ini, iaitu Jun 2013 merupakan bulan promosi MealShakes Shaklee. Masih ada kira-kira 10 hari lagi untuk anda rebut peluang mendapatkan MealShakes pada harga runtuh ini. Tak rugi punya, sebab bulan Ramadhan hampir menjelang. Di bulan Ramadhan nanti MealShakes mesti laku, kena pulak dengan resepi yang superb lazat. Ini diakui sendiri oleh seorang pelanggan saya yang juga kenalan baik saya. 

Ceritanya, selama ini pelanggan saya ini (Puan Z) hanya beri MealShakes yang dibancuh kosong (dengan air kosong) untuk anak-anaknya. Itupun anak-anak suka. Bulan lepas suami Puan Z ditahan di hospital akibat masalah jantung. Lama juga dalam wad. Sebelum discaj lagi dia dah call tanya apa suplemen yang sesuai untuk sesi pemulihan suaminya. Lepas saya buat sikit kajian berkenaan sakit suami dia dan tanya serba sedikit tentang rutin dan juga tabiat pemakanan si suami, saya cadangkan Performance Drink (PD), Vita-lea dan ESP. Sekali tengok bulan Jun ada promo MealShakes pulak, maka tak tunggu lagi Puan Z terus rembat 2 canister Mealshakes bersama, kira tukarlah dengan ESP. Sebab apa, sebab kedua-duanya adalah sumber protein yang baik, sebagaimana saranan doktor supaya suami dia ambil lebih protein dan minum air yang cukup untuk pemulihan.

Mula-mula suami dia tak suka dengan PD, bila minum tu macam-macamlah alasan yang keluar. Tujuan bagi PD ni supaya badan dia hidrat, tidak kekurangan air kerana PD memang mempunyai elektrolit yang membantu memberi tenaga tambahan dan mengelakkan badan daripada dehidrasi. Saya pun terfikir macam mana nak pikat selera suami dia ni. Baru saya teringat resepi Mighty 3 Gems! Walaupun Puan Z tak beli ESP, MealShakes + Performance Drink saja pun dah tentu sedap. Sebab..saya minum ESP + PD pun dah sedap..apatah lagi MealShakes kan? Inilah review daripada Puan Z...


Uiii mak ai..memang sodap! Try bancuh PD + MS + air sojuk = best giler wuahaha!

Haaa...cuba bayangkan berbuka puasa dengan minuman yang sedap dan berkhasiat ni? Sluurrpp..rasa dia ala-ala yoghurt tau. Waktu bersahur pun boleh ambil, malah sangat sesuai untuk kanak-kanak, ibu mengandung, ibu menyusu dan juga mereka yang tidak ada selera untuk makan berat ketika sahur.

Jadi, apa tunggu lagi...hubungi saya untuk dapatkan promosi MealShakes dan lebih jimat dengan pembelian PD bersama kerana caj penghantaran adalah PERCUMA untuk BULAN JUN 2013 ini sahaja. Jika anda beli 2 MealShakes, anda dapat harga promosi SUPER JIMAT. Jika anda beli 6 MealShakes anda akan dapat PERCUMA 1 MealShakes! Nak pre-order? Tiada masalah, hubungi saya dan saya akan bantu anda.



MAIA (SID 918631)
SMS: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina



*MAIA merupakan pengedar Shaklee yang sah dan menerima pembelian secara Cash on Delivery (COD) atau Self Pickup di kawasan Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota, Bangi Lama, KUIS, UKM dan Bandar Baru Bangi. Caj penghantaran akan dikenakan bergantung pada jarak kawasan. Penghantaran melalui pos boleh dibuat ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

0 comments: