Shaker Shaklee yang Cantik dan Berkualiti Kini di Pasaran


BERITA BAIK! Shaklee shaker ini telah ada di pasaran. Berkenan? Sila order sebab konsepnya siapa cepat dia dapat.

Shaker ni diedarkan kepada ahli Shaklee yang menyertai Shaklee National Conference awal Jun yang lalu. Sejak tu ramai yang bertanya ada jual tak shaker ni? Berapa harga? Sayangnya masa tu shaker ni hanya eksklusif untuk Shaklee Independent Distributor sahaja. Saya ada dua sebab beli dua tiket, satu saya beri pada emak. Tengok, emak saya yang takde nak shake-shake pun berkenan.

Shaker ni memang cantik dan berkualiti. Paling best sebab tak tumpah dan di dalamnya ada besi yang bila digoncang akan buat minuman mudah larut.



Saya galakkan anda dapatkan shaker ni di cawangan Shaklee berdekatan anda untuk menjimatkan kos pos. Jika anda ingin saya pos, kos pos adalah dikira. Tapi bagi pelanggan yang beli dengan MAIA secara COD, anda boleh add on RM10 sahaja untuk shaker ini (selagi stok masih ada). Buat masa ini saya tak buat banyak stok, tetapi kalau permintaan tinggi mungkin saya akan tambah.

UPDATE:
SHAKER SHAKLEE NI DAH KEHABISAN STOK DI CAWANGAN ATAU HQ. CEPAT BETUL.

UPDATE 18 JULAI 2013:
SHAKER PADA SAYA SUDAH HABIS SEMALAM. TEMPAHAN DAN PEMBELIAN DITUTUP. KALAU ADA LAGI LAIN KALI SAYA UAR-UARKAN LAGI. TERIMA KASIH.

Sebarang pertanyaan, hubungi: 

MAIA (SID 918631)
SMS: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

0 comments: