Tingkatkan Imuniti Dengan Nutriferon dan Hidrasikan Badan Dengan Performance Drink


Seluruh negara diselubungi jerebu sehingga mencatat paras bahaya dan diisytiharkan darurat. Rakyat Malaysia kini berada dalam keadaan berisiko dan sangat terdedah kepada penyakit berkaitan pernafasan. Boleh dikatakan semua orang berada dalam mood yang tidak ceria lantaran jerebu. Anak saya yang 4 tahun pun dah pandai komplen 'bau busuk', iaitu bau asap. 


APAKAH ITU JEREBU

Sedikit informasi tentang jerebu daripada fanpage Kementerian Kesihatan Malaysia


Sebagai langkah berjaga-jaga dan ikhtiar kita untuk memelihara kesihatan dalam suasana yang tidak sihat begini, imuniti badan perlu dipertingkatkan. Jumlah pengambilan air juga perlu dipertingkatkan, kalau dulu biasa 2l iter, gandakan kan jadi 4 liter. Kerapkan mandi dan elakkan keluar rumah. Pengambilan makanan berkhaisiat juga membantu badan kita lebih kebal terhadap jangkitan. Apakah kesan jerebu terhadap kesihatan?


SUPLEMEN YANG MENGHIDRAT DAN MENINGKATKAN IMUNITI TUBUH

Di Shaklee, kami mengesyorkan beberapa suplemen yang boleh diambil untuk merangsang imuniti badan. Anda boleh ambil salah satu, atau sebahagian atau kesemuanya sekali, bergantung kepada keperluan dan bajet anda.

# Nutriferon - Immune booster yang ampuh, formula eksklusif dan dipaten oleh Shaklee, interferon yang julung kalinya ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo pada tahun 1954.

# Vita-C - membina sel darah merah untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu seld arah putih menentang bakteria dan kuman, mempertingkatkan tentangan terhadap alergi hidung, kulit dan asthma.

# Zinc Complex -membantu pengeluaran kelenjar thymus. Kelenjar thymus mempertingkat sistem imun dan pengeluaran T-cells untuk menentang kanser dan menghalang infeksi penyakit.

# Garlic Complex - merupakan antibiotik semulajadi dan selamat diambil untuk jangka masa panjang demi mempertingkatkan imuniti tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, asthma, kuman, virus dan yis candida.

# Performance Drink - Meningkatkan daya ketahanan badan, membekalkan tenaga, mencegah penyahhidratan tubuh. Sesuai juga untuk waktu berpuasa.

Hubungi:

MAIA (SID 918631)
SMS: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

0 comments: