Promosi Berganda Shaklee Disember 2014

Promosi Berganda Shaklee Disember 2014


Sedar tak sedar, kita dah pun berada di bulan terakhir 2014. Disember. Biasanya bulan Disember ni meriah dengan aktiviti membeli-belah. Ibu bapa sibuk dengan sesi beli-belah Back To School. Para wanita (biasanya) pula ambil peluang harga diskaun jualan akhir tahun untuk penuhi wishlist:-) Ulat buku pun dapat melampiaskan nafsu memborong buku di BigBadWolf yang baru berlangsung. Apa lagi? 

Hari ni nak bagitau, bukan kat shopping mall sahaja ada Year End Sale tau! Shaklee pun buat jualan akhir tahun 2014 dengan mengisytiharkan Promosi Berganda Disember 2014 : SR Vita-C Plus dan Vita-E Complex! Haaa..bukan mudah nak dapat promosi macam ni. Dua vitamin yang memang superb lagi famous pulak tu. 



Bagi mereka yang teliti dan sentiasa menjaga penampilan dan kecantikan kulit, tentu saja maklum dengan khasiat dua vitamin ini Vita-C & Vita-E. Vita-E memang terkenal sebagai vitamin kulit cantik. Tak kurang juga Vita-C, pun ramai tahu sangat baik untuk kecantikan kulit. Pengamal vitamin-vitamin ini akan mendapat kesan cantik yang bermula dari dalam. Natural beauty gitu. Bila kulit dah cantik secara semulajadi, tak perlu lagi nak make up tebal atau nak cover dengan concealer. Boleh keluar rumah tanpa make up lagi you!!!


Khasiat Vitamin E


Sebelum mengambil apa-apa suplemen, tentulah kita hendak tahu apakah khasiatnya secara keseluruhan kepada tubuh, betulkan? Jom kita tengok apakah fungsi dan khasiat Vitamin E.

- Melindungi Jantung 
- Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif (kesuburan): sangat baik untuk kesuburan lelaki, selenium dan ekstrak biji anggur mempercepatkan penyerapan.
- Anti Penuaan : mengurangkan kedutan, garis halus, parut, dan bintik penuaan
- Antioksidan Yang Kuat: memelihara kulit daripada radikal bebas, pancaran sinar UV dan asap
- Memudarkan Parut
- Meningkatkan Libido: kerana itu ia terkenal sebagai 'Vitamin Cinta'.

Khasiat Vitamin C


- Membentuk kolagen
- Meningkatkan Imuniti Tubuh : sesuai untuk mereka yang mudah diserang demam, selesema dan batuk, melawan jangkitan bakteria.
- Mengurangkan Alergi : baik untuk resdung, gatal kulit dan asthma
- Mencantikkan Kulit: Mencerahkan kulit, melambatkan penuaan, menyekat pembentukan pigmen
- Memulihkan luka

Set Kecantikan Kulit Shaklee

Berdasarkan fungsi dan khasiat vitamin-vitamin ini, kedua-duanya termasuk dalam Set Kecantikan Kulit Shaklee. Untuk set lengkap, hanya perlu tambah satu lagi vitamin yang tidak kurang pentingnya iaitu B-Complex. B-Complex sangat berkesan dalam mengawal stres sama ada stres emosi ataupun fizikal. B-Complex juga membantu menyamaratakan tona kulit dan mengelakkan kulit menjadi kusam. Bayangkan saja jika ketiga-tiga Vitamin Cantik ini digabungkan dan bertindak dari dalam tubuh kita? In sha Allah tahap kesihatan kita akan meningkat, dan bonusnya kulit cantik juga milik kita. Semestinya bukan hanya di wajah.


** Disclaimer
This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases. This product is just a supplement to help you stay healthy.

Ingin dapatkan produk Shaklee, atau mendaftar keahlian Shaklee, boleh hubungi kami melalui mana-mana medium di bawah:

Puan Mai (SID 918631)

MAIA Natural Resources
SMS: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

*MAIA merupakan pengedar Shaklee yang sah dan menerima pembelian secara Cash on Delivery (COD) atau Self Pickup di kawasan Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota, Bangi Lama, KUIS, UKM dan Bandar Baru Bangi. Caj penghantaran akan dikenakan bergantung pada jarak kawasan. Penghantaran melalui pos boleh dibuat ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.


1 comments:

kuchalana said...

promosi datang lagi daripada shaklee