Pudina / Mint Dalam Miracle Refreshing Scent



Dengan nama Allah yang Maha Pengasih, Maha Penyayang

[ MIRACLE REFRESHING SCENT ]


Diformulasi dari minyak kelapa dara (VCO) yang telah ditambah nilai dengan Essential Oil (pati bunga dan buah beri).
Kebanyakan bakteria hidup di persekitaran PH6 hingga PH7 (natural). Miracle Refreshing Scent pula mempunyai nilai PH sekitar PH9 hingga PH10 (mempunyai rasa yang pahit) di mana pada PH ini tidak sesuai dalam pertumbuhan bakteria.
Mint Oil di dalam Miracle Refreshing Scent ini juga membantu membunuh bakteria dengan menghakis dinding-dinding sel bakteria dan membantutkan pertumbuhan bakteria (kulat).
Secara dasarnya Miracle Refreshing Scent ini merupakan anti-bakteria dan anti-fungus. VCO Miracle Refreshing Scent adalah VCO yang telah ditambah nilai dengan dikecilkan menjadi NANOPARTICLES iaitu molekul minyak VCO telah dinanokan.
Miracle Refreshing Scent sebagai anti inflammation (anti keradangan).
Keradangan
Simptom = rasa panas, bengkak, merah dan sakit
Contoh : bisul, jerawat, kudis, kayap.

Dalam Miracle Refreshing Scent ada 2 agen penting :

1. VCO mengembalikan kelembapan kawasan radang supaya radang tidak merebak. Membantu membunuh bakteria di permukaan kawasan radang dan menyerap masuk untuk membunuh bakteria di dalam kawasan radang, membantu menghasilkan sel baru.
2. Mint Oil bersifat sejuk, menurunkan suhu keradangan dan bertindak sebagai Cooling Agent supaya radang tidak membesar dan menjadi parah serta menyurutkan bengkak.

KESAN 3 mekanisma yang ada pada Miracle Refreshing Scent :

1. VCO digunakan sebagai pelembab kulit kepala dan penanggal sel kulit kepala yang dah mati. Ia juga membantu merawat kulit kepala yang dijangkiti kulat dangan agen antifungus ia mampu membunuh dan merencatkan pertumbuhan kulat di kulit kepala.
2. Mint Oil bertujuan membuka liang roma kulit kepala dan membantu VCO meresap masuk ke akar rambut. Membantu dalam membunuh kulat di kulit kepala. Memberikan rasa segar dan nyaman pada kulit kepala.
3. Essential Oil digunakan sebagai Relaxing Factor untuk reset mind anda bahawa kelemumur sudah tiada dan merangsang minda anda untuk memberi inner protection dari minda untuk badan anda merembeskan hormon penggalak rambut. Sebagai penggalak pertumbuhan rambut.

#MRS
#sayajualmrs
#khasiatmint
#masalahrambut
#kelemumur
#rambutberbau
#rawatkulitkepala
#kulat
#mrsbangi
#bandarseriputra
Bagi yang berminat untuk mendapatkan MRS ini, dipersilakan hubungi saya melalui mana-mana medium di bawah:
Puan Mai 
MAIA Natural Resources
(00225914-T)
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067 (untuk respons segera)
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

 
*Bagi yang ingin mendapatkan produk ini secara self-pickup dan pembayaran tunai, kami berada di Bandar Seri Putra, Bangi. (Berdekatan KUIS, Bukit Mahkota, Bangi Lama, Nilai 3, Stesen Komuter Bangi, UKM, Bandar Baru Bangi dan Kajang). Penghantaran melalui pos boleh dilakukan ke seluruh Malaysia, Sabah Sarawak dan negara-negara yang menerima perkhidmatan Pos Malaysia.

0 comments: