Combo Buku Ustaz Sharhan Safie: Aku Sakit Dia Penyembuh & Allah Penyembuh Wahyu Ubatku


Alhamdulillah, buku-buku ini mendapat permintaan yang tinggi.

Siapa tak kenal Ustaz Sharhan kan? Salah seorang pengamal perubatan Islam yang terkenal di Malaysia, selalu juga jadi panel rancangan Tanyalah Ustaz dan rancangan-rancangan berkaitan ilmu sihir dan mistik. Ustaz juga banyak berkongsi ayat-ayat amalan daripada al-Qur'an untuk diamalkan bagi tujuan rawatan diri sendiri dan juga untuk menjadi perawat. Di Facebook juga selalu orang share doa-doa yang boleh diamalkan untuk penyakit-penyakit tidak berjangkit biasa macam darah tinggi, sakit kepala, kanser, diabetis dan lain-lain lagi. 

Combo Buku Ustaz Sharhan ni memang sesuai dimiliki oleh setiap keluarga, boleh dimalkan setiap masa dan juga boleh dirujuk ketika masa-masa kecemasan. Yakinlah kita bahawa Allah lah sumber penawar yang terbaik manakala segala ubat-ubatan dan makanan kesihatan yang kita ambil pula adalah alat atau ikhtiar kita. 

Bagi yang mahukan buku-buku Ustaz Sharhan Safie ni, boleh dapatkan daripada saya. Nak beli dua-dua pun boleh, nak beli satu pun boleh, saya akan bagi detailsnya nanti. 

#ustazsharhan
#rawatanislam
#perubatanislam
#doasakit
#bukumaia
#bukuustazsharhan
#akusakitdiapenyembuh
#Allahpenyembuhwahyuubatku
#bukuonline
#bukuagama
#bukudoa

Bagi yang berminat untuk mendapatkan buku ini, dipersilakan hubungi saya melalui mana-mana medium di bawah:
Puan Mai 
MAIA Natural Resources
(00225914-T)
Pengedar Sah MMR, ATM, HLB, BKAK
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067 (digalakkan untuk respons segera)
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina
IG: @bukumaia

0 comments: