Design dan Warna Terbaru Asmaul Husna Pocket Gift

ASMAUL HUSNA POCKET GIFT (DESIGN BARU)

Alhamdulillah, awal Oktober baru ni penerbit dah lancarkan design dan warna terbaru Pocket Gift Asmaul Husna ni. Dulukan satu design dan satu warna sahaja iaitu turqouise. Atas permintaan ramai, ada 8 lagi design dikeluarkan dengan pelbagai warna dan menariknya ada yang corak bunga-bunga jugak. Memang rambang mata nak pilih yang mana satu untuk dijadikan gift majlis kita, betul tak?



Design sedia ada - warna turqouise 
masih available untuk tempahan


Gambar dan Senarai Asmaul Husna Design Terkini


















Bagi memudahkan urusan memilih design yang mana satu pilihan pelanggan, kami dah sediakan kod masing-masing untuk setiap design. Ada kod AH 1 hingga AH 8. Kalau nak turqouise, bagitau sahaja warna turqouise design lama. 

Oh ya, sebelum terlupa..untuk makluman, hanya pocket / sampul asmaul husna sahaja yang berlainan corak dan warna. Isi dalam asmaul husna iaitu bookletnya semua sama, berwarna coklat. Warna coklat dipilih sebab warnanya natural dan boleh disuaipadan dengan semua warna dan corak sampul. Boleh tengok macam mana rupa booklet dalam gambar-gambar di atas. Boleh juga tengok kriteria material DI SINI. 

Harga Asmaul Husna Pocket Gift

Harga AH Pocket ini masih sama macam sebelum ini, iaitu RM2 / pcs. Jika pembelian secara borong (50pcs ke atas), anda boleh dapat harga yang lebih jimat:)

Harga tidak termasuk kos pos. Kos pos adalah mengikut berat tempahan. Pilihan kurier yang ada ialah Poslaju Malaysia, Pos Bungkusan Malaysia dan Citylink

#asmaulhusna
#asmaulhusnapocket
#freegift
#doorgift
#goodies
#doorgiftislamik
Bagi yang berminat untuk mendapatkan pocket gift ini, dipersilakan hubungi saya melalui mana-mana medium di bawah:
Puan Mai 
MAIA Natural Resources
(00225914-T)
Pengedar Sah MMR, ATM dan Agen Sahabat atTaqwa
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067 (digalakkan untuk respons segera)
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina
Instagram: @bukumaia

 

0 comments: