Nak Kulit Cantik? Grab Offer Ini Sekarang!



Salam Jumaat semua.

Oktober yang meriah! Meriah dengan offer by Shaklee (M).

Saya sangat teruja tengok offer Shaklee bulan ni. Ada CLEARANCE SALE VITA-E COMPLEX yang super power ni. Dapat 50% off lagi tu. Kira macam BELI 1 PERCUMA 1 la ni. Bayangkan harga sebelum ni RM157.94 dapat sebotol je, kalau beli sekarang dapat 2 botol Vita-E. Sebotol Vita-E ada 120 kapsul! Tahan 4 bulan..berbaloi la sangat-sangat. Kalau kongsi dengan kawan, lagi la jimat ye kan? kan?

VITAMIN E UNTUK KULIT CANTIK

Yesss! Vitamin E memang famous dengan fungsinya yang membantu mencantikkan kulit, memudarkan parut, menyerikan wajah. Sebab tu vitamin e ni jadi kesayangan ramai wanita. Krim-krim muka pun banyaklah yang dikatakan mengandungi ekstrak vitamin e. Kalau anak kena chicken pox ke, campak ke, luka jatuh ke..bila dah baik semua tu mesti ada yang nasihatkan sapu minyak vitamin e untuk hilangkan parut-parut tu. Memang betul berkesan pun, in sha Allah.

Jadi, kalau dah sapu-sapu pun ada kesan, kalau kita makan yang pure dan original, siap dengan mineral lain yang support melajukan lagi proses penyerapan, maka lagi la BERKESAN, MELETUP! haha. Saya kalau tengok orang yang kulinya cantik, mulus, berseri, nampak awet muda, bila tanya mesti ada ambil suplemen tertentu. Biasanya Vitamin E, Garlic, Vitamin C. Dan mereka ni jadikan suplemen sebagai amalan berterusan, bukan ambil sekali sekala. Ye la nak nampak kesan makan vitamin bukan macam makan panadol yang ada drug, kena sabar dan konsisten. Biasanya kalau makan sebotol Vita-E Shaklee ni memang akan nampak kesan yang positif, orang lain pun akan perasan pada perubahan.

VITAMIN E UNTUK HUBUNGAN INTIM SUAMI ISTERI

Shhhh....ini cerita dalam kelambu, tapi penting untuk kita tahu (pasangan yang sudah berkahwin sahaja). Mungkin ramai yang belum tau atau dah pernah dengar tapi tak berapa nak percaya. Vitamin E sebenanya terkenal dengan jolokan Vitamin Cinta. Fungsinya dalam hubungan intim suami isteri ialah menambah rasa kasih sayang dan sensasi antara suami isteri. Alah, senang cerita boleh mnghangatkan hubungan romantika suami isteri la..yang mana dan lama dingin, boleh cuba. Atau, kadang kadang faktor hormon juga boleh menyebabkan hubungan intim kurang dinikmati. Ini biasa berlaku pada isteri-isteri yang baru menjadi ibu, yang ada baby kecil yang sedang menyusu. Selain penat dan gangguan anak, hormon penyusuan juga boleh menyebabkan isteri kurang minat kepada aktiviti seksual. Jangan biar gejala ini berlarutan. Anak bukanlah penghalang atau merenggangkan suami isteri, sepatutnya anaklah yang menjadi pengikat kasih. Cubalah vitamin e, makan secara konsisten dan anda boleh rasa perubahannya in sha Allah.

VITAMIN E ANTIOKSIDAN MENENTANG RADIKAL BEBAS

Kenapa makan vitamin e kulit jadi cantik? Sebab antara fungsi vitamin e iala menentang serangan atau kesan radikal bebas. Contoh radikal bebas yang kita akan tempuh hari-hari ialah kesan uv cahaya matahari, asap kenderaan, asap rokok, asap jerebu. Bukan sahaja pada kulit tapi pada tubuh badan. huhuhu..kesian tubuh badan kita. Sebab itulah, sumber antioksidan sangat perlu! Antaranya vitamin e, vitamin c, vitamin a dan poliphenol. 



* Disclaimer
This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases. This product is just a supplement to help you stay healthy.

Pertanyaan? Hubungi:


Puan Mai (SID 918631)
SMS: 012 3302067 (untuk respons segera)
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

* MAIA merupakan pengedar Shaklee yang sah dan menerima pembelian secara online dan Self Pickup. Lokasi kami berhampiran kawasan Bandar Seri PutraBandar Bukit Mahkota, Bangi LamaKUISUKM dan Bandar Baru Bangi. Penghantaran melalui pos boleh dibuat ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

0 comments: