#CABARAN100HARI BERSAMA MAIA

15 FEBRUARI 2016

Hari ni bermula #cabaran100hari saya. 
Ia sebenarnya cabaran peribadi saya sendiri. Ada goal yang saya perlu capai. Dan saya rasa perlu letak target begini. Tentang apa? Buat masa ini biarlah rahsia. Sampai masanya saya akan sembang dan share, in sha Allah.

Semalam saya post di facebook dan hari ni ada yang bertanya serta berminat nak join.
Makanya, saya rasa bagus juga kalau cabaran ni berteman-teman. Siapa nak join, silakan bersama kami ye.

Tentang #cabaran100hari bersama MAIA

- Setiap orang bebas menentukan goal atau target masing-masing. (Cth: nak kuruskan badan, nak wajah berseri, nak lebih sihat, nak sentiasa happy, nak tulis buku, nak lipatgandakan jualan bisnes dsb)
- Target itu mestilah relevan untuk dicapai dalam masa 100 hari.
- Terpulang kepada anda sama ada mahu berkongsi goal anda bersama public atau tidak.
- Anda boleh sama-sama bantu memotivasikan antara satu sama lain sama ada di blog, facebook atau media sosial yang lain. Salah satu caranya ialah up status yang boleh membangkitkan semangat kawan-kawan.
- Dilarang share perkara yang negatif sehingga boleh membantutkan semangat kawan-kawan.
- Selesai 100 hari, masing-masing boleh share segala usaha, cabaran dan pencapaian masing-masing.

Jika ada yang nak turut serta, boleh komen di bawah entri ini atau boleh ke Facebook peribadi saya  MAIZURA OSMAN

Good Luck semua!

#cabaran100hari
#100dayschallenge
#maia

0 comments: