Jom Sertai Hari Bertukar Buku Februari 2018



Salam semua. Menjelang Hari Bertukar Buku pada 14 Februari nanti saya ingin mengajak semua pencinta buku menyertai aktiviti menarik ini dalam skala yang besar. Ayuh!
Apa yang perlu dilakukan ialah menghantar senaskhah buku kepada seseorang yang tidak anda kenali.
Saya akan terangkan caranya. Anda boleh klik LINK FACEBOOK saya ini dan cari status saya pada 1 Februari 2018 berkenaan Hari Bertukar Buku dan komen 'NAK JOIN' supaya saya boleh pm anda. Oh ya, boleh add fren saya dulu supaya mesej anda masuk lebih cepat. 
Hasilnya anda akan menerima lebih banyak buku lain daripada seseorang yang tidak anda kenali dari seluruh dunia.
Ingat syaratnya: 
Kirim buku yang baik dan bermanfaat supaya anda juga menerima buku-buku yang bagus.
Selamat membaca dan berkasih sayang dengan buku.
* PERHATIAN: Saya tamatkan rantaian saya ini jam 12 tengah hari 12 Februari 2018. Buku-buku boleh dikirim terus. Tidak semestinya menanti 14hb Februari.
Terima kasih.
@bukumaia
#ProjekTukarBuku2018

0 comments: