Buku Percuma Untuk Anda yang Berminat


Rumah saya kecik, tapi barang dah semakin banyak especially baju anak, baju mak dan buku-buku mak. Sebab pertukaran saiz, anak makin besar. Mak pulak dulu kecik lepas tu besar, besar dan kecik balik. Hadoi. Tu tak termasuk lagi barang kecik-kecik dan permainan anak yang buat semak mata memandang. Kat area sini jarang-jarang ada carboot sale, kalau tidak senang je jual aje murah-murah.

Oleh sebab tu, pagi semalam saya dah memilih beberapa buah buku  (buku lama ye) yang saya rasa elokla saya bagi pada sesiapa yang nak baca sebab saya ni simpan je lebih bacanya tidak. Sapa-sapa yang nak buku-buku ni, boleh emel saya di alamat maizuraosman@yahoo.com. Cuma, terhad kepada sesiapa yang boleh ambik sendiri sama ada di UKM Bangi atau Vista Seri Putra, Bandar Seri Putra Bangi. Kecuali, anda yang jauh  boleh sediakan belanja posnye, maka saya boleh poskan. Tawaran ni saya buka sampai hujung tahun 2012 ni saja, kalau tak ada yang berminat saya akan dermakan ke perpustakaan. Dan kalau nampak ada sambutan, mungkin saya akan tambah lagi buku-buku atau novel lama untuk diberikan secara percuma.


Ini buku yang dalamnya ada 4 judul daripada 4 pengarang terbitan Reader's Digest.
The Broker - John Grisham
Sam's Letters to Jennifer - James Petterson
Blood Memory- Greg Iles
Mosaic- Soheir Khasoggi


Ini pun sama, buku yang dalamnya ada 4 judul daripada 4 pengarang terbitan Reader's Digest.

Jacquot and The Angel - Martin O'Brien
The Hard Way - Lee Child
The Undomestic Goddess- Sophie Kinsella
False Impression - Jeffrey Archer



Buku di atas ni pulak adalah buku panduan untuk ibu-bapa


Ini buku nipis teks Syarahan Raja Ali Haji tahun 2008 bertajuk Kearifan Orang Melayu Berbahasa. Mungkin ada yang perlukan buku macam ni yang tak dijual di kedai buku. Saya ada lebih sebab baru ni masa SRAH saya terbeli lagi judul yang sama.


Buku motivasi, daripada penulis buku best seller "La Tahzan, Jangan Bersedih"


Ini novel paling tebal yang saya pernah ada. Tajuknya "Selamat Pengantin Baru Isteriku". Saya tak ingat tahun bila saya beli buku ni, mungkin 2010. Mana tau ada yang minat Nass Alina Noah yang terrer tulis novel panjang-panjang.

# Maaf sebab saya tak bagi sinopsis dan review buku-buku ni. Sebabnya sama ada saya tak baca, tak habis baca. Novel Melayu tu habis la.

UPDATE: SEMUA BUKU TELAH DITEMPAH.

1 comments:

Nong Andy said...

saya jauh.. kalau tidak memang saya nak :D