Buku Baru Faiz Ibrahim #Rehabilitasi

 Harga Rehabilitasi: RM20 (exclude postage)

Salam sahabat. Selamat pagi.
Moga Allah sentiasa merahmati kita semua 😀
Sahabat, Faiz Ibrahim dah release buku baru. Tajuk dia
Kesinambungan dari buku pertama beliau Reinkarnasi yang masuk carta Best Seller Sahabat At Taqwa 4 bulan berturut-turut.
Saya tahu ramai yang sedang mencari buku ini. Ada yang gelar buku terbaru ini sebagai reinkarnasi 2, sebab mungkin belum tahu judulnya. Buku #rehabilitasi ini belum masuk bookstore lagi ya sahabat. Tapi anda tak perlu risau, jadilah antara pembaca terawal buku ini dengan membuat pre-order (tempahan awal) dengan kami @bukumaia SMS/WHATSAPP Mai 012 3302067
Sebagaimana tertera, harga #rehabilitasi RM20 sahaja tidak termasuk postage. In sha Allah, buku ini dijadualkan masuk ke pasaran Sahabat At Taqwa sekitar hujung November ini. Semoga semua urusan dipermudahkan. 
Oh ya, mungkin ada yang belum memiliki buku pertama Faiz Ibrahim yang meletup di pasaran sebelum ini, dan masih lagi hangat dan mendapat permintaan sebenarnya. Bukunya bertajuk Reinkarnasi. Cover nampak hampir sama tau, tapi sebenarnya berbeza:) Kalau nak beli kedua-dua buku ini sekali pun boleh, kami ada sediakan Combo Faiz Ibrahim.

Harga Combo: RM39 (exclude postage)
Reinkarnasi & Rehabilitasi

Bagi yang berminat untuk mendapatkan buku ini, dipersilakan hubungi saya melalui mana-mana medium di bawah:
Puan Mai 
MAIA Natural Resources
(00225914-T)
Pengedar Sah MMR, ATM dan Agen Sahabat atTaqwa
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067 (digalakkan untuk respons segera)
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina
Instagram: @bukumaia

0 comments: