Promosi Akhir Tahun Doorgift Asmaul Husna Pocket


BERITA GEMBIRA! PROMOSI HARGA CUN-MELECUN!

Menginjak ke hujung tahun ni, saya tahu memang ramai sangat yang sedang mencari DOORGIFT yang sesuai untuk majlis masing-masing. Ada yang nak buat kerja kahwin, ada yang bertunang, ada yang buat kenduri doa selamat, aqiqah, berendoi, berkhatan dan sebagainya.

Jadi, dengan niat memberi sumbangan kepada pengguna semua, kami di SinggahSana MAIA amnya dan @bukumaia khasnya sedang mengadakan PROMOSI AKHIR TAHUN untuk produk ASMAUL HUSNA POCKET GIFT DESIGN BARU seperti dalam gambar di atas.

Harga asal Asmaul Husna ini ialah RM2 / pcs
Belian borong (waktu biasa) kami beri harga yang lebih menarik.
KINI, BELIAN BORONG + PROMOSI sudah tentu harganya sangat-sangat menjimatkan.









Sebelum ini, Asmaul Husna Pocket ini datang dalam satu warna sahaja iaitu turqouise tetapi atas permintaan, sekarang dah ada 8 lagi design yang lebih ceria dan warna-warni. Rambang mata nak pilihkan? Anda boleh juga tengok bagaimana rupa dan warna Asmaul Husna design lama, masih available tetapi tidak termasuk dalam design promosi. Ramai juga yang suka design dan warna lama ini. Klik DI SINI ya dan juga DI SINI.

Hubungi kami segera untuk dapatkan promosi harga terlebih jimat ni ya. Jangan tunggu lama-lama risau kehabisan stok. Maklum sajalah musim cuti sekolah ni.
Bagi yang berminat untuk mendapatkan buku ini, dipersilakan hubungi saya melalui mana-mana medium di bawah:
Puan Mai 
MAIA Natural Resources
(00225914-T)
Pengedar Sah MMR, ATM dan Agen Sahabat atTaqwa
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067 (digalakkan untuk respons segera)
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina
Instagram: @bukumaia

0 comments: