Mencari Buku Mudahnya Menjemput Rezeki Versi Penuh dan Mini?


Assalamualaikum buat pembaca SinggahSana MAIA. Semoga semuanya dalam peliharaan Allah.

Saya acapkali mendengar keluhan daripada para pelanggan yang mereka susah sangat nak dapatkan buku Mudahnya Menjemput Rezeki versi penuh dan Buku Mini Mudahnya Menjemput Rezeki sekarang ni. Jenuh cari di kedai-kedai buku tapi tak berjumpa. Alhamdulillah mereka terjumpa blog ini dan hubungi saya.

Saya maklum, buku MMR sudah pun berada di pasaran melebihi 3 tahun. Ramai yang sudah tahu akan buku ini. Ramai juga yang sudah pun membaca dan memilikinya. Memang buku ini pernah menjadi fenomena dalam industri buku sekitar tahun 2013 dan 2014. Pada tahun 2014 juga buku MMR telah menerima 2 anugerah oleh MPH Bookstore iaitu:

1- Ultimate Winner For Best Malay Non Fiction 2013
2- Top 5 Winner of Best Malay Non Fiction Category 2013

Tahniah buat penulis, iaitu Ustaz Fathuri Salehuddin dan team MMR. Namun, kerana ilmu di dalamnya yang ingin disampaikan, buku MMR tidak sekadar merangkul award dan kemudian dihentikan penerbitannya. Buku MMR masih lagi terus diterbitkan, dan masih juga terus-menerus mendapat permintaan dari seluruh Malaysia khasnya. 

Berikutan kesukaran para pembaca untuk mendapatkan buku ini, saya ingin iklankan sekali lagi di sini bahawa anda boleh dapatkan Buku Mudahnya Menjemput Rezeki versi penuh dan mini daripada kami @bukumaia. Harga masih sama bagi buku penuh iaitu RM18 / RM20 (SS) dan RM2.50/buah bagi buku mini. Kalau mahu, jangan segan contact saya ya. Cara nak hubungi saya sertakan di akhir entri nanti.

Berikutan permintaan dan sambutan yang menggalakkan, terbitlah buku yang boleh juga digelar sekuel kepada buku MMR. Judulnya Allah Tempat Meminta (ATM). Buku ATM ni umpama testimoni kepada buku MMR. Di dalamnya terkandung 40 buah kisah benar bagaimana teknik MMR telah diamalkan dan dirasai kehebatannya oleh khalayak MMR. 40 orang penulis tersebut telah berkongsi kisah hidup mereka sendiri. Kisah-kisah beginilah yang kita cari-cari di kala kita rasa seakan lemah dan patah hati. Allah..DIA sentiasa ADA untuk hambaNya. DIA lah tempat untuk kita meminta.



Buku Allah Tempat Meminta juga berharga RM18 /RM 20 (SS) tidak termasuk pos. 

#bukummr
#mudahnyamenjemputrezeki
#bukuatm
#allahtempatmeminta

Bagi yang berminat untuk mendapatkan buku ini, dipersilakan hubungi saya melalui mana-mana medium di bawah:
Puan Mai 
MAIA Natural Resources
(00225914-T)
Pengedar Sah MMR, ATM dan Agen Sahabat atTaqwa
SMS / WA / TELEGRAM: 012 3302067 (digalakkan untuk respons segera)
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina
Instagram: @bukumaia


0 comments: