Pre-Order Buku Rahsia Bapa Viral Kebangsaan


Haaa...ni nak heboh ni..Bapa Viral Malaysia nak keluarkan buku terbaru..tajuknya sangat-sangatlah sesuai dengan kemahiran Saudara Khairul Hakimin ni. Tajuk bukunya ialah RAHSIA BAPA VIRAL KEBANGSAAN. 

Apa yang lebih penting lagi, harga pengenalan untuk sesiapa yang buat tempahan pre-order SAHAJA. Harga buku ini RM25, tapi siapa tempah (beserta bayaran) selewat-lewatnya esok, akan dapat diskaun RM5. Banyak tu boleh jimat. Jadi apa lagi, tinggal lebih kurang 24 jam je ni. Cepat ye contact kami.

Oh ye..apa kandungan buku ni? Best sangat ke? Betul ke boleh viral?

Isi Kandungan Buku Rahsia Bapa Viral Kebangsaan



Klik gambar untuk paparan lebih jelas

Daripada sekecil-kecil perkara tentang profil gambar di media sosial - teknik penulisan - content penulisan - followers - do and don't serta bab-bab teknikal semua ada dalam buku ni. Jadi, siapa yang memang bergiat aktif secara maya, elok sangalah dapatkan buku ni. Baca, dan lepas baca kita cubalah pulak. Tengok viral ke tak viral? Belum cuba memang kita tak tahu. In sha Allah..followers kita makin bertambah, populariti kita semakin meningkat, dan produk kita semakin dikenali serta dapat dijual dengan senang-senang hati je.

Ok, PRE-ORDER SAMPAI ESOK SAHAJA (1 MAC 2017) untuk harga istimewa RM20. Kos pos RM8. ETA minggu hadapan bermula 6 Mac 2017 secara berperingkat. Maaf, tidak ada perkhidmatan COD sebab stok memang panas-panas dari kilang ni. 

UPDATE: Walaupun tempoh pre-order sudah tamat, jangan risau. Anda masih boleh dapatkan buku ini daripada kami @bukumaia. Harganya RM25 sahaja untuk 1 naskhah. Jom cepat dapatkan, dan bersedia untuk jadi viral di media sosial anda.

Kalau nak, contactlah saya ye. Saya boleh dihubungi melalui medium di bawah ni:

Mai

SMS/WHATSAPP/TELEGRAM: 012 3302067 (ni respons segera)
INSTAGRAM: @bukumaia
FACEBOOK: Min-Aina-Ila-Aina / Maizura Osman

0 comments: