Hadiah buat orang yang dah hantar tesis


Alah..hantar untuk pemeriksaan je pun, belum viva lagi. Apepun sebuku, eh rasanya sebuku tak sesuai..setimbun beban dah rasa jatuh dari kepala, bahu dan tangan ni. Saya berjaya jugak hantar draf untuk pemeriksaan. Tapi saya rasa agak ralat sebab saya tak hantar pada En. S, yang selama ni kerapkali bertanya tentang tesis saya. " Bila nak hantar tesis? Esok?" Begitulah lebih kurang dialog biasa En. S. Apeppun, saya doakan En.S cepat sembuh.

Rasa nak tampal la gambar tesis yang dah fotostat tadi...yang dah buat saya nangis-nangis malam tadi.
Draf tesis sebanyak 4 salinan

Berbalik kepada tajuk, sebenarnya dah lama saya sediakan habuan atau reward untuk diri saya sendiri apabila saya berjaya hantar tesis. Kononnya nak bagi galakan untuk diri sendiri la..tapi tak menjadi pon!
Tapi hari ni saya berhak la untuk mendapatkan reward tersebut yang berupa:

Novel-novel yang nampak menarik.Huh, tebalnya kalah kitab fonologi saya.

cd drama lama yg saya beli dgn harga RM5.

CD drama korea yg tersilap beli

Saya harap saya ada masa lapang yang benar-benar lapang untuk meraikan reward ini.huhu. Rindu zaman belajar dulu-dulu boleh habiskan masa sepanjang hari malah berhari-hari melayan novel atau drama korea. (siap ada servis sewa cd dan sewa novel kat kolej). Umpama terapi dapat melayan dengan sepenuh perasaan.  

2 comments:

yatie chomeyl said...

tahniah dh siap tesis :)

Min Aina Ila Aina said...

welcome...tapi belum viva lagi..penyelia kat Korea kena tunggu dia balik.