Cergas Beribadah, Mudah Bangun Sahur: Testimoni Performance Drink

Alhamdulillah sudah lebih separuh Ramadhan kita lalui. Siapa yang masih dapat berpuasa penuh? Siapa yang berjaya tarawih penuh? Siapa yang konsisten solat malam? Siapa yang berjaya sekurang-kurangnya membaca 1 juz Al-Qur'an sehari? Siapa yang tidak pernah miss sedekah? Alhamdulillah dan tahniah buat yang telah berjaya. Bagi yang belum, jangan kecewa. Ramadhan masih berbaki kira-kira 2 minggu lagi. Mari kita rebut peluang ini sebelum Ramadhan berlalu pergi. Doa, doa, dan doa agar kita diberikan kesempatan dan kekuatan untuk beribadah.

Di samping kekuatan iman, kekuatan dan kecergasan fizikal juga harus kita jaga. Ambilllah makanan yang berkhasiat, lebihkan sayur dan buah, kurangkan makanan berminyak dan bergula, cukupkan pengambilan air agar badan kita sentiasa sihat dan cergas. Jika perlukan suplemen, Shaklee ada rangkaian suplemen yang sesuai untuk Muslim di bulan puasa.

Jom kita tengok apa kata salah seorang pengguna Shaklee yang sangat berpuas hati dengan Performance Drink Shaklee.


I'm not a Shaklee distributor but i need to stress this out. their performance drink is very good. i used to be really2 tired after buka puasa. takleh buka mataaaa. anyway after consuming the PD, insyaAllah alhamdulillah, segar bugar for the physical and spiritual chores. Bangkit sahur pun senang. Nak qiam pun senang. Alhamdulillah. So for moms out there yang selalu rasa letih with the house chores yang tak kunjung habis, especially this Ramadhan, i think it's worth to try out Shaklee Performance Drink. And the last one third of Ramadhan is coming soon! Mari sama2 pulun for that special night. Semoga dikurniakan Allah kesihatan yang baik dan kesempurnaan ibadah di bulan mulia ini.

Pengambilan suplemen merupakan salah satu usaha kita untuk menjadi lebih sihat agar hidup kita lebih berkualiti. 

Pertanyaan? Hubungi:

MAIA (SID 918631)
SMS: 012 3302067
EMEL: minaina_ilaaina@yahoo.com
FB FANPAGE: Min-Aina-Ila-Aina

* MAIA merupakan pengedar Shaklee yang sah dan menerima pembelian secara Cash on Delivery (COD) atau Self Pickup di kawasan Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota, Bangi Lama, KUIS, UKM dan Bandar Baru Bangi. Caj penghantaran akan dikenakan bergantung pada jarak kawasan. Penghantaran melalui pos boleh dibuat ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

0 comments: